تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
برکناری موسوی پس از ماه‌ها حبس!

صندلی نایب رئیسی فدراسیون به ناظمی می‌رسد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی برای صندلی نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال قرار است به زودی گلاره ناظمی برای این سمت معرفی شود.

کد خبر: ۱۴۳۰۴۹
۱۱:۳۰ - ۱۶ دی ۱۴۰۱

گلاره ناظمی

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: شهره موسوی، نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال پس از غیبت مکرر در جلسات هیات رئیسه و اتهامات مالی در قوه قضاییه که منجر به بازداشت او و ایجاد حاشیه برای فدراسیون فوتبال شد، از این سمت برکنار شد.

شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال که با ۷۰ رأی، قاطعانه در مجمع ۱۰ اسفند ۹۹ انتخاب شده بود، اواخر فروردین‌ماه سال جاری با حکم قضایی پیرامون پرونده رمزارز جعلی کینگ‌مانی بازداشت شد و به زندان فشافویه رفت.

شهره موسوی در دوران بازداشت سعی داشت تا با تعامل مسئولان قضایی به صورت آنلاین در جلسات هیات‌رئیسه شرکت کند تا هم این جلسات به حد نصاب برسد و به این شکل از ساختار فدراسیون فوتبال خارج نشود. با وجود انتخابات فدراسیون و روی کار آمدن مهدی تاج هم تا مدتی، توجهی به این سمت مهم در فوتبال بانوان نشد. در طول این سال‌ها به علت بی‌درایتی مسئولان برای مدتی فوتبال زنان ایران که پیشرفت خوبی داشت، حتی از رنکینگ فیفا حذف شد و بعد از روی کار آمدن مسئولان فدراسیون جدید و با حضور در رقابت‌های کافا و برگزاری چند دیدار دوستانه دوباره توانست به رنکینگ بازگردد.

در این مدت اما مسئولیت برگزاری مسابقات و برنامه ریزی‌ها بر عهده گلاره ناظمی بوده که سابقه روشنی در فوتبال داشته و به عنوان داور بین‌المللی فوتسال نیز سابقه روشنی دارد.

او در سال‌های اخیر تجربه ریاست بر کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان را دارد و در عرصه داوری هم که به جز درخشش در فوتسال زنان، در مسابقات فوتسال مردان از جمله رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی قضاوت کرد. ناظمی حالا یک داور و مدیر جوان و در عین حال باتجربه در عرصه بانوان است.

در  چند ماه  گذشته مهدی تاج مذاکراتی را با با چند گزینه به صورت جدی انجام داده و به نظر می‌رسد تصمیم نهایی خود را برای  جانشین شهره موسوی گرفته است و قرار است در مجمع  آینده فدراسیون که در روزهای ۸ بهمن ‌ماه و ۲۷ اسفند ماه تشکیل جلسه خواهد داد و بعد از انتخاب ناظمی به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی، در یکی از این ۲ جلسه، اعضای مجمع با بررسی برنامه‌های او، رأی اعتماد یا عدم اعتماد به ناظمی خواهند داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی