تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

نماینده روسیه: ادعاها درباره پهپاد ایرانی بهانه‌ای برای متوقف کردن مذاکرات است

اولیانوف، نماینده روسیه در وین با بیان اینکه ادعای پهپادی علیه ایران بهانه‌ای برای متوقف کردن مذاکرات برجامی است، مدعی شد: به نظر می‌رسد که آمریکا و تروئیکای اروپا وسوسه‌ به جریان انداختن «پلان B» [نقشه دوم] را در سر دارند.

کد خبر: ۱۴۳۰۴۱
۰۹:۳۷ - ۱۶ دی ۱۴۰۱

نماینده روسیه:

دیدارنیوز: نماینده روسیه در وین در پیامی از رویکرد آمریکا و شرکای اروپایی آن نسبت به حل‌وفصل مسئله هسته‌ای ایران انتقاد کرد.

میخائیل اولیانوف، در صفحه توییترش نوشت: ادعا‌ها مبنی بر عرضه پهپاد‌ها [از سوی ایران به روسیه] بهانه‌ای ناشیانه برای متوقف کردن (اگر نگوییم برچیدن) مذاکرات وین درباره برجام است.

اولیانوف ادامه داد: به نظر می‌رسد که آمریکا و تروئیکای اروپا وسوسه‌ به جریان انداختن «پلان B» [نقشه دوم] را در سر دارند. اشتباه بزرگی است. مشکل می‌توان انتظار داشت که چنین برنامه‌ای یک گزینه باورپذیر باشد. احتمالا فقط یک برنامه از پیش‌شکست‌خورده است.

ایسنا نوشت: «ادعای غرب مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین با ارائه پهپاد‌های جنگی «شاهد» به آن کشور، از سوی مقامات ایران و روسیه رد شده است.

مقامات روسیه می‌گویند، این کشور از پهپاد‌های ساخت داخل در جنگ اوکراین استفاده می‌کند و اتهامات علیه روابط روسیه و ایران را «بی‌اساس» خوانده‌اند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی