تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سیتی، اوضاع چلسی را بحرانی کرد

تیم منچسترسیتی با پیروزی مهم در خانه چلسی، فاصله خود با آرسنال صدرنشین را به ۵ امتیاز کاهش داد تا کورس قهرمانی این دو تیم حساس‌تر شود.

کد خبر: ۱۴۳۰۴۰
۰۹:۲۸ - ۱۶ دی ۱۴۰۱

سیتی، اوضاع چلسی را بحرانی کرد

دیدارنیوز: مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، در یک بازی حساس مقابل آبی‌پوشان لندن به برتری رسید تا فاصله‌اش را با صدر جدول کاهش دهد.

در آخرین بازی از هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) تیم‌های فوتبال چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر من‌سیتی خاتمه یافت.

تک گل دقیقه ۶۳ ریاض محرز ستاره الجزایری من‌سیتی کافی بود تا شاگردان پپ گواردیولا دوازدهمین برد خود در هفدمین بازی فصل‌شان را کسب کنند و با ۳۹ امتیاز جایگاه‌شان را در رده دوم جدول تثبیت کنند. ضمن اینکه با توجه به توقف آرسنال صدرنشین برابر نیوکاسل در هفته جاری، فاصله سیتی با صدر جدول به پنج امتیاز کاهش پیدا کرد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال با ۴۴، منچسترسیتی با ۳۹ و نیوکاسل با ۳۵ امتیاز اول تا سوم هستند.

به گزارش دیدارنیوز، چلسی پرستاره که در هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده در رده بحث‌برانگیز دهم لیگ قرار گرفت تا فشار روی تیم پاتر بیشتر شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی