تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس ۵ - نساجی ۱؛ قهرمانی سرخ‌ها در نیم‌فصل در روز دبل‌ها!

تیم صدرنشین پرسپولیس امروز پنج‌شنبه ۱۵ دی‌ماه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف نساجی مازندران رفت و توانست با پیروزی پرگل قهرمانی خود را در نیم فصل لیگ برتر قطعی کند.

کد خبر: ۱۴۳۰۳۵
۱۶:۴۰ - ۱۵ دی ۱۴۰۱

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۳ - نساجی ۱

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس با برتری پرگل برابر نساجی مازندران قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر شد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته پانزدهم لیگ برتر با ارایه نمایش هجومی در هوای سرد ورزشگاه آزادی حریف خود را شکست دادند تا صدرنشینی این تیم در نیم فصل اول لیگ قطعی شود.

محمد عمری که برابر گل‌گهر یک گل زیبا به ثمر رسانده بود در این بازی به همراه دانیال اسماعیلی‌فر دبل کرد تا نقش مهمی در برد پرگل تیمش داشته باشد. گل اول سرخپوشان هم توسط ولسیانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و تنها گل نساجی با ضربه ایستگاهی زیبای ایوب کلانتری رقم خورد.

اتفاق مهم این بازی، اخراج مهدی ترابی ستاره پرسپولیس در دقیقه ۶۰ بود که به دلیل درگیری لفظی با احمد موسوی ابتدا کارت زرد گرفت و در ادامه داور مستقیما بازیکن پرسپولیس را اخراج کرد.

پرسپولیس با کسب ۳۲ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول باقی ماند و نیم فصل را با قهرمانی به پایان برد. نساجی ۲۰ امتیازی هم در رده ششم جدول ایستاد.

نتایج دیدار‌های دیگر امروز که به پایان رسیده است:

سپاهان ۲ - مس کرمان صفر
مس رفسنجان ۲ - پیکان صفر

دیدار تراکتور و استقلال به دلیل بارش برف در تبریز به تعویق افتاد و اگر شرایط مناسب باشد، فردا برگزار خواهد شد.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

پرسپولیس ۱ - نساجی ۰ (گئورگی ولسیانی - دقیقه ۸): ضربه وحید امیری به دست علیرضا ابراهیمی خورد تا داور برای پرسپولیس پنالتی بگیرد. گئورگی ولسیانی پشت توپ ایستاد و ضربه خود را به سمت راست زد که توپ را برخورد به دست علیرضا حقیقی تبدیل به گل شد.

پرسپولیس ۱ - نساجی ۱ (ایوب کلانتری- دقیقه ۱۰): شوت ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه و ضربه ایستگاهی، به دیواره دفاعی پرسپولیس و وحید امیری برخورد و با تغییر مسیر در درون دروازه بیرانوند قرار گرفت.

پرسپولیس ۲ - نساجی ۱ (محمد عمری - دقیقه ۲۱): پاس علیرضا حقیقی با اشتباه حامد شیری در اختیار محمد عمری قرار گرفت و او پس از ورود به محوطه جریمه و شلیک توپ به طاق دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

پرسپولیس ۳ - نساجی ۱ (محمد عمری- دقیقه ۳۰): شروع بسیار خوب و سریع علیرضا بیرانوند باعث شد تا توپ به سعید صادقی برسد و او توپ را به محمد عمری سپرد و این بازیکن با فرار از کمند مدافع حریف و دریبل علیرضا حقیقی، سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

پرسپولیس ۴ - نساجی ۱ (دانیال اسماعیلی‌فر - دقیقه ۵۱): ضربه وحید امیری در موقعیت تک به تک به تیرک دروازه خورد و سپس وحدت حنانوف توپ را روی دروازه فرستاد که علیرضا حقیقی به شکلی عجیب توپ را دفع کرد تا دانیال اسماعیلی‌فر گل چهارم را بزند.

پرسپولیس ۵ - نساجی ۱ (دانیال اسماعیلی فر - دقیقه ۵۴): پاس در عمق مهدی ترابی در غیاب مدافعان نساجی به دانیال اسماعیلی‌فر رسید و در حالی که حقیقی هم برای لحظه‌ای زمین خورد، دانیال ضربه نهایی را زد و تیمش را به گل پنجم رساند.

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۳ - نساجی ۱

نیمه اول با درخشش محمد عمری ۳ بر یک به سود پرسپولیس تمام شد.

پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم هم هجومی ظاهر شد و توانست دو بار دروازه نساجی را توسط دانیال اسماعیلی‌فر باز کند تا نتیجه پنج بر یک به سود سرخ‌ها شود.

کارت قرمز در دقیقه ۶۰!  مهدی ترابی از پرسپولیس و احمد موسوی از نساجی هر دو از داور کارت زرد گرفتند و در ادامه به نظر می‌رسد ترابی حرفی زده که داور کارت قرمز را به ستاره پرسپولیس داد تا میزبان ۱۰ نفره شود.

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، حامد شیری، صابر حردانی، علیرضا ابراهیمی، احمد موسوی، رضا جعفری، علی شجاعی، محمد شریفی و کریم اسلامی.

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۳ - نساجی ۱

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی