تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
حمید سجادی به این سوال پاسخ دهد

بازگشت تاج و تغییر سرمربی کار چه کسی بود؟

علی ولی‌اللهی با انتقاد از وزیر ورزش، نوشت: حمید سجادی باید پاسخ بدهد آن روزی که دولت تسلیم خواسته چند بازیکن در تیم ملی شد و برای کنار گذاشتن سرمربی تیم و بازگرداندن کی‌روش برنامه ریخت پای کدامیک از نیرو‌های ضد انقلاب وسط بود؟

کد خبر: ۱۴۳۰۲۸
۲۱:۱۷ - ۱۴ دی ۱۴۰۱

بازگشت تاج و تغییر سرمربی کار چه کسی بود؟

دیدارنیوز: اظهارات وزیر ورزش در مجلس نشان داد انتظار بهبود اوضاع ورزش بیهوده است. نمایندگان هم همین احساس را داشتند که با دادن کارت زرد دوم به حمید سجادی او را در آستانه اخراج از هیات دولت قرار دادند.

علی ولی‌اللهی در روزنامه اعتماد نوشت: «وزیر ورزش و جوانان روز گذشته برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس پیرامون اوضاع نابسامان رشته‌های ورزشی مخصوصا فوتبال به ساختمان بهارستان رفت. سجادی در پاسخ به سوالات فضا را به سمتی برد که کمتر کسی انتظارش را می‌کشید. سجادی در توجیه شکست تیم ملی در قطر از دست به یکی کردن نظام استکبار با منافقین و سلطنت‌طلبان و تجزیه‌طلبان صحبت به میان آورد.

سجادی گفت: «گوشه‌ای از نقشه‌های شوم دشمنان را که با جهاد ارزنده و تلاش ارزشمند و گمنام فرزندان این سرزمین ناکام ماند، در محضر نمایندگان عزیز ملت بازگو می‌کنم. از طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن بازیکنان تا نقشه خروج بازیکنان از زمین بازی، آن‌هم در حین برگزاری مسابقه، از تلاش همه‌جانبه برای فروپاشی تیم ملی از درون تا طراحی‌های هدفمند برای جنجال‌آفرینی در سکو‌ها با هدف متوقف کردن بازی، از اعزام صد‌ها نفر از منافقین با هواپیمای اعزامی تا طراحی شعار‌های ساختارشکنانه و فراگیر برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران.» سجادی، اما تفصیل این ادعا‌ها و ارایه سند‌های احتمالی را به مجالی دیگر موکول کرد. نمایندگان از پاسخ‌های وزیر ورزش قانع نشدند. دلیل قانع‌نشدن‌شان هم به نظر مشخص است. چرا که نسبت دادن شکست در زمین بازی به طراحی‌های چند لایه دشمن قابل قبول نیست. اینکه ماجرا جوری جلوه داده شود که هر آن ممکن بود بازیکنان تیم ملی وسط بازی زمین را ترک کنند اصلا با منطق جور درنمی‌آید. اینکه ممکن است بازیکنانی که از سطح درآمدی فوق‌العاده برخوردار هستند و به واسطه شناخته‌شدن‌شان می‌توانند به هر کشوری مهاجرت کنند با وعده پناهندگی فریب بخورند منطقی نیست.

احتمالا نمایندگان هم مانند هواداران به خوبی دریافتند که ارنج اشتباه کارلوس کی‌روش که نتوانست حتی یک تساوی از امریکا بگیرد را نمی‌توان به گردن دشمن خارجی انداخت! وزیر ورزش در حالی همه ناکامی‌ها را به گردن طراحی موزاییکی و چند لایه دشمن انداخته که مجموعه اشتباهات خودش و همکارانش در چند ماه گذشته در گوشه گوشه ورزش ایران به وضوح قابل رویت است. حمید سجادی باید پاسخ بدهد آن روزی که دولت تسلیم خواسته چند بازیکن در تیم ملی شد و برای کنار گذاشتن سرمربی تیم و بازگرداندن کی‌روش برنامه ریخت پای کدامیک از نیرو‌های ضد انقلاب وسط بود؟ ایشان باید پاسخ بدهد چرا آن روزی که بازیکن تیم ملی در جلسه خصوصی با مقامات دولتی گفت اگر کی‌روش را نیاوریم ۶ تا از انگلیس می‌خوریم و آبروی کشور و نظام می‌رود سکوت کرد؟ ایشان بگوید بازگشت مهدی تاج با آن گذشته مشعشع و همکاری با هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای عزل شبهه‌دار شهاب‌الدین عزیزی خادم کار کدام دشمن خارجی بود؟ کاش حمید سجادی بگوید نابسامانی‌ها در انتخابات‌های ورزشی، مشکلات مالی فدراسیون‌ها و لغو اعزام‌ها کار انگلیس است یا امریکا؟ کمتر از ۴ ماه است که شرایطی خاص در کشور به وجود آمده، اما مشکلات وزارت ورزش و جوانان در یکسال و نیم گذشته مدام بیشتر شده است. همه این‌ها را نمی‌توان به گردن دشمن خارجی انداخت. وزیر ورزش حالا در لبه تیغ قرار دارد و در آستانه برکناری و استیضاح. اگر حمید سجادی می‌خواهد همچنان در مقام وزارت بماند بهتر است نگاهش را به مشکلات ورزش تغییر دهد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی