تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال برکنار شد

شهره موسوی از سمت نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال برکنار شد و در مجمع آینده فوتبال درباره جانشین او تصمیم گیری می‌شود.

کد خبر: ۱۴۲۹۶۷
۱۷:۵۸ - ۱۳ دی ۱۴۰۱

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال برکنار شد

دیدارنیوز: شهره موسوی، نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال در پی غیبت مکرر در جلسات هیات رییسه و پرونده‌های مالی در قوه قضاییه که منجر به بازداشت او و ایجاد حاشیه برای فدراسیون فوتبال شد، از این سمت برکنار شد.

شهره موسوی سال ۹۹ همراه با شهاب الدین عزیزی خادم در انتخابات شرکت کرد، اما حواشی فعالیت‌های اقتصادی او در این مدت مانع از فعالیت مستمر او در فدراسیون فوتبال شد.

اصولی در خصوص اینکه آیا شایعات منتشر شده درباره فشار به رئیس فدراسیون پیرامون گزینه نایب رئیسی بانوان صحیح است، توضیح داد: به هر حال شرایطی پیش آمد که دیگر در خدمت شهره موسوی نیستیم. طبق اساسنامه ریاست فدراسیون فوتبال فردی را برای سرپرستی نایب رئیسی بانوان یا کمیته بانوان که مهم است و نیازمند سازماندهی این حوزه است معرفی خواهد کرد. منتظر پیشنهاد رئیس به هیات رئیسه هستیم تا پس از تشکیل مجمع، این فرد پیشنهادی به رای مجمع هم گذاشته شود.

وی اضافه کرد: اینکه رئیس فدراسیون از جانب افراد یا جا‌هایی تحت فشار باشد، درست نیست و کاملا آن را تکذیب می‌کنیم. فردی که پیش از این در فدراسیون سمت مشاور داشته، این روز‌ها اخبار کذب مطرح می‌کند که پیش از این هم سابقه داشته است. همان زمانی که این افراد با رئیس معزول فدراسیون آمد و پس از عزل عزیزی خادم هم رفت، مطالب کذبی را به شکل شایعه مطرح می‌کند که آن‌ها را تکذیب می‌کنیم. هیچ فشاری وجود ندارد و مطابق اساسنامه فدراسیون رئیس و اعضای هیات رئیسه تصمیم گیری خواهند کرد.

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه حق دارند یکی از اعضای خود را به صورت موقت برکنار کنند تا در مجمع بعدی فدراسیون درباره او تصمیم گیری شود. هرچند با توجه به صحبت‌های اصولی به نظر می‌رسد برکناری شهره موسوی قطعی است، اما دلیل این کار و جزئیات آن به صورت دقیق و شفاف بیان نشده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی