تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دلیل اعزام نشدن ۶ فرنگی‌کار به فرانسه چه بود؟

محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی توضیحاتی درباره دلیل اعزام نشدن ۶ فرنگی‌کار به فرانسه ارایه کرد و گفت: در این‌باره دو عامل اصلی نقش داشت، یکی فاصله زمانی کم میان ۲ تورنمنت فرانسه و کرواسی بود و از آنجایی که قرار است ۱۸ فرنگی کار ایران عازم تورنمنت کرواسی شوند، سرمربی تیم ملی با توجه به شرایط و اولویت‌های موجود تصمیم گیری کرد. موضوع دوم نیز بحث محدودیت‌های مالی بود که با برداشت یک میلیارد و نیم بابت طلب مدیریت پیشین همراه شد.

کد خبر: ۱۴۲۹۳۱
۱۰:۱۱ - ۱۳ دی ۱۴۰۱

دلیل اعزام نشدن ۶ فرنگی‌کار به فرانسه چه بود؟

دیدارنیوز: سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: نزدیکی دو تورنمنت فرانسه و کرواسی به لحاظ زمانی و همچنین مسائل مالی باعث لغو اعزام فرنگی کاران به فرانسه بر اساس تعامل میان کادر فنی و فدراسیون شد.

محمدابراهیم امامی در گفتگو با ایسنا، درباره دلایل لغو اعزام ۶ فرنگی کار ایران به تورنمنت فرانسه، اظهار کرد: در این‌باره دو عامل اصلی نقش داشت، یکی فاصله زمانی کم میان ۲ تورنمنت فرانسه و کرواسی بود و از آنجایی که قرار است ۱۸ فرنگی کار ایران عازم تورنمنت کرواسی شوند، سرمربی تیم ملی با توجه به شرایط و اولویت‌های موجود تصمیم گیری کرد. موضوع دوم نیز بحث محدودیت‌های مالی بود که با برداشت یک میلیارد و نیم بابت طلب مدیریت پیشین همراه شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: با وجود تمامی مباحث، فدراسیون کشتی تا حد توان برای اجرای کامل برنامه‌های کادر فنی تیم‌های ملی تلاش می‌کند و اگر حضور در تورنمنتی نیز لغو می‌شود با هماهنگی و تعامل کامل میان فدراسیون و کادر‌های فنی است تا به مباحث فنی تیم ملی خدشه‌ای وارد نشود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه رنگرز دارای سوابق مدیریتی زیادی است و به عنوان سرمربی تیم ملی کاملا در جریان شرایط موجود است و بر همین اساس برنامه‌های خود را بر مبنای اولویت‌های فنی پیگیری می‌کند.

امامی در ادامه درباره سرانجام برگزاری کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان در ایران، گفت: رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی به دنبال پیدا کردن حامی مالی برای برگزاری این ۲ رویداد است. نهایتا تا یکی دو روز آینده برای انجام این کار و مهیا شدن شرایط برگزاری مسابقات فرصت وجود دارد، در غیر اینصورت مسابقات لغو خواهد شد.

وی در پایان گفت: در صورتی که قصد برگزاری این مسابقات باشد، فدراسیون تمایل دارد این رقابت‌ها در سالن هفتم تیر تهران برگزار شود، اما با این حال اینکه حامی مالی از کدام استان باشد نیز تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی