تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بذرپاش: زمین حدود یک میلیون مسکن تقریبا آماده شده

بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۲۴ هزار هکتار زمین برای قانون جهش تولید مسکن آماده شده و زمین حدود یک میلیون مسکن تقریبا آماده شده است که در روش‌های مختلف به مردم واگذار می‌شود.

کد خبر: ۱۴۲۸۹۱
۱۴:۲۲ - ۱۲ دی ۱۴۰۱

بذرپاش: زمین حدود یک میلیون مسکن تقریبا آماده شده

دیدارنیوز: مهرداد بذرپاش در حاشیه جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات قانون جهش تولید مسکن، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۴ هزار هکتار زمین برای قانون جهش تولیدمسکن آماده شده است و زمین حدود یک میلیون مسکن تقریبا آماده شده است که در روش‌های مختلف به مردم واگذار می‌شود.

وی افزود: ۶ سیاستی که دستور کار وزارتخانه راه و شهرسازی در حوزه مسکن است در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر و پنجاه هزار نفر تحویل زمین با الصاق تسهیلات به مردم واگذار خواهد شد و در ۳۰۰ شهر نیز آغاز شده است و مرتب شهر‌های جدید به گردونه طرح جهش تولید مسکن اضافه می‌شود که این سیاست قطعی ماست که حداکثر یکسال آینده ۵۰۰ هزار زمین به متقاضیان واگذار شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حوزه بانکی یک عقب‌ماندگی جدی وجود داشت و بانک‌ها با بانک مسکن همراه خوبی را نداشتند و بانک مسکن در این حوزه عملکرد خوبی داشت و تقریبا چهار بانک بزرگ کشور توافقات انجام شده است تا اقدامات برجسته تری در تولید مسکن رخ دهد.

بذرپاش تصریح کرد: مورد بعدی وزارت راه و شهرسازی درباره بافت‌های فرسوده است که با مکانیزم‌های تشویقی که در حوزه شهرسازی وجود داشت به شهرداری‌ها ابلاغ شد. در بسیاری از شهر‌ها با کاهش پروانه مواجه بودیم، اما در حوزه بافت‌های فرسوده بیش از ۵۰ درصد رشد صدور پروانه داشتیم که نشان دهنده آن است که این سیاست جوابگو است. اگر بتوانیم در حوزه بافت‌های فرسوده اقدامات موثری انجام دهیم هم کمک به تولید مسکن خواهد شد و هم مشکلات زیربنایی و روبنایی در خیلی از شهر‌های جدید حل خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با کمکی که کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به وزارتخانه راه و شهرسازی خواهد داشت در ماه‌های آینده در این حوزه خبر‌های خوبی برای مردم خواهیم داشت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی