تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

وزیر دفاع: انتقام سردار سلیمانی در دستور کار دائمی است

محمد رضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی اعلام کرد که انتقام خون سردار سلیمانی هیچگاه از دستور کار نیرو‌های مسلح کشور خارج نخواهد شد.

کد خبر: ۱۴۲۸۶۹
۱۲:۲۰ - ۱۲ دی ۱۴۰۱

وزیر دفاع: انتقام سردار سلیمانی در دستور کار دائمی است

دیدارنیوز: وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی در پیامی گفت: انتقام خون سردار سلیمانی هیچگاه از دستور کار نیرو‌های مسلح کشور خارج نخواهد شد و تروریست‌ها سزای این عملشان را خواهند دید.

به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، متن پیام امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و صدیقین

عظمت انقلاب اسلامی ایران اگر نشانه‌هایی عیان و زنده‌ای را بطلبد، ایثار و جانفشانی شهدایی، چون سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی حجتی آشکار است. در هر برهه‌ای از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی که دشمنان ایران و اسلام تیری به سوی بزرگ مردانی، چون حاج قاسم شلیک کرده اند، حقیقت بزرگ، ققنوس وار از دل تاریخ سربرآورده و جریانی پویا را در دل امت اسلام رقم زده است.

سردار رشید و محبوب جهان اسلام قاسم سلیمانی به تعبیر رهبرمعظم انقلاب و فرماندهی معززکل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای "مدظله العالی" در تمام ابعاد نه یک فرد بلکه یک «مکتب» است که از دل مکتب عظیم امام راحل (ره) سربرآورد و چراغ روشنگر راه خیل عظیم جوانان و حقیقت‌جویان و شهادت طلبان جهان شد.

ترور شهید قاسم سلیمانی که توسط پست‌ترین انسان نما‌های تاریخ صورت گرفت، مبیّن این حقیقت است که وی نه تنها مسیر درست در حمایت از حق‌جویان و ملت‌های مظلوم جهان را در پیش گرفت، بلکه خود به مصباح‌الهدایی تبدیل شدکه امت اسلام را به سمت اهداف والایی، چون حمایت از مستضعفان جهان، آزادی قدس شریف و رهایی ملت‌ها از بند استکبار جهانی رهنمون می‌سازد و این نور با ترور خاموش نمی‌شود؛ همانطور که نور مکتب علوی خاموش شدنی نیست.

انتقام خون سردار سلیمانی در دستور کار دائمی نیرو‌های مسلح کشور است و آمران و عاملان این ترور ناجوانمردانه، در زمان و مکانی که فکرش را هم نمی‌کنند به سزای عمل ننگین خود خواهند رسید؛ و جمهوری اسلامی ایران تعیین کننده زمان و مکان آن خواهد بود و سربازان این مرز و بوم برای آن لحظه تاریخی دست به ماشه هستند و این وعده‌ای تخلف ناپذیر است.

بی‌شک جوانان و سربازان تربیت یافته در مکتب امام حسین (ع) در مسیر خون سرخ شهید سلیمانی و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا"مدظله العالی" لحظه‌ای از تبلیغ اسلام عزیز و امنیت ایران اسلامی غافل نمی‌مانند و با سرمشق قرار دادن مفاهیم والایی، چون شجاعت، جهاد، ایثار، تدبیر و ولایتمداری در مکتب سردار سلیمانی، رهپوی آن مسیر والا هستند و خواهند بود.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز بر خود فرض می‌داند با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های نظامی کشور و با پشتیبانی خادمانه از نیرو‌های مسلح، مسیر تحقق تمامی آرمان‌های امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر و عزیزمان همانند سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را هموارتر کند و در این زمینه از هیچ مجاهدتی فروگذار نخواهد کرد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی