تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

برف و باران کهگیلویه و بویراحمد را فرا می‌گیرد

علی کریمی، سرپرست اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تمام مناطق را برف و باران فرا می‌گیرد، گفت: ضروری است ستاد بحران در آمادگی کامل باشد، زیرا هرگونه حادثه‌ای قابل پیش بینی است.

کد خبر: ۱۴۲۸۶۷
۱۲:۰۶ - ۱۲ دی ۱۴۰۱

برف و باران کهگیلویه و بویراحمد را فرا می‌گیرد

دیدارنیوز: سرپرست اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: تمام مناطق را برف و باران فرا می‌گیرد.

علی کریمی در گفتگو با تسنیم، اظهار داشت: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی سامانه بارشی از بعد ازظهر روز چهارشنبه همین هفته وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و تا صبح روز جمعه در این استان خواهد ماند.

وی رگبار باران، رعد و برق، بارش برف، احتمال تگرگ، تند باد لحظه‌ای و کولاک برف را از مخاطرات این این سامانه بارشی عنوان کرد و افزود: ضروری است ستاد بحران در امادگی کامل باشد، زیرا هرگونه حادثه‌ای قابل پیش بینی است.

کریمی ابراز کرد: آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در سفر‌های بین شهری، اختلال در تردد‌های داخل شهری، اختلال در فعالیت‌های عمرانی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، احتمال برخورد صاعقه، احتمال تاخیر و لغو پروازها، انسداد جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی بخصوص راه‌های روستایی مناطق سردسیر قابل پیش بینی است.

سرپرست اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که لغزندگی جاده‌ها و معابر عمومی، اختلال در انتقال حامل‌های انرژی سوخت و برق و گاز از جمله مخاطرات این سامانه بارشی است.

کریمی آمادگی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران و دستگاه‌های امدادرسان برای مقابله با برف، یخبندان، مه و کولاک در جاده‌ها را ضروری دانست و گفت: هم میهنان و هم استانی‌ها از رفت و آمد‌های غیرضروری در سفر‌های بین شهری پرهیز کنند.

وی از مردم خواست که از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی