تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

ریشه آلودگی هوا کجاست؟

محمدرضا صباغیان، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس می‌گوید که مشکل اساسی و بنیادی و زیرساختی آلودگی هوا، ترافیک و ساخت و ساز‌های غیرمجاز همگی به عدم وجود مدیریت واحد شهری باز می‌گردد.

کد خبر: ۱۴۲۷۶۳
۱۸:۱۳ - ۱۰ دی ۱۴۰۱

ریشه آلودگی هوا کجاست؟

دیدارنیوز: یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس تاکید کرد: تمام حرف‌ها و وعده‌هایی که این روز‌ها برای کنترل معضل آلودگی هوا زده می‌شود، نوعی رد گم کردن واقعیت‌هاست.

محمدرضا صباغیان، با اشاره به راهکار‌های کنترل معضل آلودگی هوا، بیان کرد: مشکل اساسی و بنیادی و زیرساختی آلودگی هوا، ترافیک و ساخت و ساز‌های غیرمجاز همگی به عدم وجود مدیریت واحد شهری باز می‌گردد. مادامی که مدیریت واحد شهری شکل نگیرد و کار‌های مردم به مردم سپرده نشود با این قبیل مشکلات مواجه خواهیم بود.

وی در ادامه اظهار کرد: ما نیازمند مدیریت واحد شهری برای کنترل معضل آلودگی هوا هستیم. تمام حرف‌ها و وعده‌هایی که این روز‌ها برای کنترل معضل آلودگی هوا زده می‌شود، نوعی رد گم کردن واقعیت‌ها بوده و اگر هم تاثیری داشته باشد موقتی است.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معضل آلودگی هوا سبب شده تا جامعه آموزشی و فرهنگی ما از کار و تلاش باز بمانند. متاسفانه دولت‌ها و مسئولان و حتی مجلس نیز به جای پرداختن به اصل موضوع، به مسائل حاشیه‌ای پرداخته که مشکلی را از مردم حل نمی‌کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی