تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران

گل‌گهر صفر - پرسپولیس ۲؛ شوت‌های مرگبار در سیرجان!

بعد از توقف استقلال در ورزشگاه آزادی و شکست سپاهان در کرج، پرسپولیس با پیروزی ارزشمند در سیرجان صدر جدول را در این هفته حفظ کرد.

کد خبر: ۱۴۲۷۵۷
۱۶:۲۲ - ۱۰ دی ۱۴۰۱

گل‌گهر صفر - پرسپولیس ۲؛ شوت‌های مرگبار در سیرجان!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس با برتری در دیداری مهم و حساس صدر جدول را که موقتا دست استقلال بود، پس گرفت.

شاگردان یحیی که این روز‌ها بحران گلزنی دارند و دو بازی گذشته را با تساوی تمام کردند امروز در سیرجان با شوت‌های دیدنی محمد عمری و سینا اسدبیگی بحران خط حمله را برطرف کردند!

جدال دو تیم گل‌گهر و پرسپولیس در نیمه اول گلی نداشت و بیرانوند با مهار یک پنالتی نقش مهمی در چارچوب دروازه سرخ‌ها داشت تا شوت‌های غیرقابل مهار پرسپولیس در نیمه دوم از راه برسد!

عمری در دقیقه ۴۹ و اسدبیگی در دقیقه ۷۹ با شوت‌های زیبا و سنگین خود دروازه فروزان را فرو ریختند تا سه امتیاز بزرگ برای سرخپوشان رقم بخورد.

به این ترتیب، یحیی گل محمدی با شکست امیر قلعه‌نویی جدال حساسی را برد تا به ادامه فصل امیدوارتر شود.

پرسپولیس با ۲۹ امتیاز به تنهایی در صدر نشست و گل‌گهر ۲۴ امتیازی در رده چهارم باقی ماند.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۸: ضربه سر کی‌روش استنلی به محوطه جریمه پرسپولیس آمد که قبل از رسیدن توپ به مرتضی تبریزی، علی نعمتی روی او مرتکب خطا شد تا سلطانی داور مسابقه پس از اعلام کمک اول خود نقطه پنالتی را نشان بدهد.

دقیقه ۹: مهار پنالتی! امین پورعلی فرصت عالی به دست آمده برای گل‌گهر از روی نقطه پنالتی را هدر داد و شوت او را بیرانوند با شیرجه زیبا به سمت چپ دفع کرد و توپ هم پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه پرسپولیس دور شد.

مهار پنالتی گل‌گهر توسط بیرانوند

 

سپاهان دقایقی پیش برابر پیکان شکست خورد تا رقابت در صدر جدول غیرقابل‌پیش‌بینی‌تر شود! پیکان با هدایت مجتبی حسینی هفته پیش پرسپولیس را متوقف کرده بود و حالا یک مدعی قهرمانی را شکست داده است.

دقیقه ۲۱: پرسپولیس یک فرصت عالی برای گلزنی داشت اما ضربه سر ولسیانی از روی ارسال کرنر با مهار محسن فروزان مواجه شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۵۰؛ گل اول پرسپولیس! محمد عمری با سرعت بالای خودش به پشت محوطه جریمه گل‌گهر رسید و با شوتی دیدنی و پای راست دروازه فروزان را باز کرد.

دقیقه ۷۰؛ پرسپولیس همچنان با یک گل تیم برتر میدان است و با کنترل بازی جلوی حملات میزبان را گرفته تا به هدفش نزدیک‌تر شود.

دقیقه ۷۹؛ گل دوم پرسپولیس! سینا اسدبیگی از پشت محوطه جریمه گل‌گهر با شوتی زیبا و سنگین دروازه میزبان را فرو ریخت تا سرخ‌ها در آستانه یک پیروزی مهم باشند.

 

ترکیب گل‌گهر سیرجان: محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، شایان مصلح، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، علی‌اصغر عاشوری، رضا شکاری، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری.

نتایج کامل بازی‌های امروز:

مس کرمان صفر - ملوان انزلی صفر

پیکان یک - سپاهان صفر

نساجی مازندران ۲ - تراکتور تبریز صفر

گل گهر سیرجان صفر - پرسپولیس ۲

گل‌گهر صفر - پرسپولیس ۲؛ شوت‌های مرگبار در سیرجان!

گل‌گهر صفر - پرسپولیس ۲؛ شوت‌های مرگبار در سیرجان!

گل‌گهر صفر - پرسپولیس ۲؛ شوت‌های مرگبار در سیرجان!

گل‌گهر صفر - پرسپولیس ۲؛ شوت‌های مرگبار در سیرجان!

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی