تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

آپارتمان‌های نوساز غرب تهران چند؟

قیمت خانه در پایتخت در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته و منطقه غرب تهران به دلیل دسترسی خوب مورد توجه سرمایه‌داران قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۴۲۷۴۱
۱۱:۳۶ - ۱۰ دی ۱۴۰۱

آپارتمان‌های نوساز غرب تهران چند؟

دیدارنیوز: غرب تهران یکی از مناطق محبوب و مورد توجه سرمایه‌داران است و با توجه به دسترسی خوب این منطقه به ناوگان حمل و نقل عمومی، بیمارستان، اماکن تفریحی و... قیمت منازل این منطقه روز به روز درحال افزایش هستند. در این گزارش به بررسی آپارتمان‌های نوساز این منطقه پرداخته‌ایم تا شما را در خرید و یا سرمایه‌گذاری راهنمایی کنیم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله باغ‌فیض را دارید، می‌توانید با سرمایه‌ای معادل ۸ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان آپارتمانی نوساز با متراژ ۱۰۴ متر و ۳ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحدی ۱۱۷ متری در محله طرشت درحالی که این آپارتمان نیز نوساز باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد را میتوانید با سرمایه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در محله گیشا (کوی‌نصر) با متراژ ۱۱۷ متر و ۳ اتاق خواب، به بودجه‌ای حدود ۱۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین واحدی نوساز در محله سعادت‌آباد با متراژ ۱۲۳ متر و ۲ اتاق خواب ارزشی بالغ‌بر ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۷۰ متری در محله صادقیه درحالی که این واحد نوساز باشد و ۳ اتاق خواب نیز داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین آپارتمان نوساز دیگری در محله ستارخان با متراژ ۱۴۰ متر و ۳ اتاق خواب ارزشی بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی نوساز در محله پونک با متراژ ۱۴۶ متر و ۳ اتاق خواب، در روز‌های گذشته معادل ۹ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین آپارتمان نوساز دیگری در همین محله با متراژ ۱۱۷ متر و ۲ اتاق خواب، در روز‌های گذشته معادل ۹ میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های نوساز غرب تهران چند؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی