تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

دبل بنزما در آخرین بازی سال رئال مادرید

تیم رئال ماردید در آخرین بازی سال ۲۰۲۲ خود در لالیگا با دبل کریم بنزما، مهاجم فرانسوی خود تیم ۱۰ نفره وایادولید را شکست داد و موقتا صدرنشین شد.

کد خبر: ۱۴۲۷۲۲
۰۹:۱۱ - ۱۰ دی ۱۴۰۱

دبل بنزما در آخرین بازی سال رئال مادرید

دیدارنیوز: تیم فوتبال رئال مادرید در آخرین بازی خود در سال ۲۰۲۲ موفق به کسب یک پیروزی خارج از خانه شد که تمام گل‌های آن توسط مهاجم فرانسوی‌اش و در دقایق پایانی بازی به ثمر رسیدند.

در ادامه دیدار‌های هفته پانزدهم لالیگا، بامداد امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید میزبان خود تیم وایادولید را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و ضمن کسب پیروزی در آخرین بازی‌اش در سال ۲۰۲۲، به صدر جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد.

رئالی‌ها که از ابتدا تا هفت دقیقه به پایان مسابقه نتوانسته بودند دروازه حریف را باز کنند سرانجام در دقیقه ۸۳ با گلزنی کاپیتان‌شان کریم بنزما از روی نقطه پنالتی قفل دروازه وایادولید را شکستند. بنزما شش دقیقه بعد دومین گلش را هم با استفاده از پاس کات‌بک کاماوینگا زد و خیال هواداران رئال را از کسب پیروزی آسوده کرد.

پیروزی رئال مادرید در حالی ثبت شد که سرخیو لئو مهاجم تیم وایادولید در دقیقه ۸۲ با دریافت کارت قرمز به دلیل اعتراض بسیار شدیدش به تصمیم داور برای اعطای یک پنالتی بحث‌برانگیز به سود رئال مادرید اخراج شد. این پنالتی حاصل برخورد توپ با دست خاوی سانچس مدافع میانی وایادولید در محوطه جریمه این تیم بود که داور با کمک VAR آن را خطا تشخیص داد.

رئال مادرید اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا، با یک امتیاز برتری بالاتر از حریف کاتالان در صدر جدول لالیگا قرار دارد. اتلتیکومادرید هم با ۲۷ امتیاز از ۱۵ بازی در جایگاه سوم جدول است.

در ادامه بازی‌های این هفته لالیگا، امروز از ساعت ۱۶:۳۰ بارسلونا میزبان اسپانیول خواهد بود. همچنین سوسیه‌داد از ساعت ۱۸:۴۵ در خانه به مصاف اوساسونا می‌رود و در بازی همزمان نیز ویارئال از والنسیا پذیرایی می‌کند.

دبل بنزما در آخرین بازی سال رئال مادرید

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی