تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
الکأس مدعی شد

کی‌روش در آستانه سرمربیگری تیم ملی قطر!

در شرایطی که از سوی فدراسیون فوتبال ایران و وزارت ورزش زمزمه‌هایی مبنی بر تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش مطرح شده، اما ظاهرا قطری‌ها نیز خواهان او هستند.

کد خبر: ۱۴۲۷۱۵
۱۹:۵۷ - ۰۹ دی ۱۴۰۱

کی‌روش در آستانه سرمربیگری تیم ملی قطر

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: با اینکه تیم ملی ایران در جام جهانی قطر توفیق چندانی نداشت و تنها به یک پیروزی دست پیدا کرد، اما در روز‌های اخیر صحبت از تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی بود و فدراسیون و وزارت ورزش به صورت قطعی این اتفاق را رد نکردند.

 اما خبر عجیب اینکه میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ که سه شکست را در دوحه تجربه کرد ظاهرا به دنبال جذب کارلوس کی‌روش برای تیم ملی فوتبال قطر است. «الکأس» رسانه ورزشی مشهور قطر مدعی شده که فدراسیون فوتبال این کشور با کی‌روش مذاکراتی داشته و تا این لحظه در مورد مسائل مالی بین دو طرف پیشنهاداتی رد و بدل شده است.

در حالی که هنوز خبر رسمی از سوی فدراسیون قطر منتشر نشده، اما به نظر می‌آید این اتفاق می‌تواند تاثیراتی بر فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی