تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال صفر - مس صفر؛ صدرنشینی لرزان!

همانطور که پیش بینی می‌شد، استقلال تقابل سختی با مس رفسنجان داشت و نتوانست از دژ دفاعی این تیم عبور کند. مس هم بار‌ها روی دروازه استقلال خطرناک ظاهر شد و شانس در برخی صحنه‌ها همراه آبی‌ها بود که توپ به تور دروازه حسینی نرسید.

کد خبر: ۱۴۲۷۱۴
۱۵:۲۳ - ۰۹ دی ۱۴۰۱

گزارش زنده؛ استقلال صفر - مس صفر/ درگیری فیزیکی نیمکت‌ها در پایان نیمه!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم استقلال از ساعت ۱۵:۰۰ امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت که تلاش دو تیم با تساوی تمام شد.

تیم استقلال با تساوی خانگی برابر مس رفسنجان فرصت ایجاد فاصله با پرسپولیس را از دست داد و موقتا صدرنشین شد.

از نکات مهم این بازی، درگیری کادرفنی دو تیم پس از پایان نیمه اول بود که غلامپور مربی دروازه‌بانان استقلال با کارت قرمز مواجه شد.

در نیمه دوم هم استقلال با ضربه سر مطهری تیر دروازه مس را لرزاند، اما به گل نرسید. در دقیقه ۹۴ فراز امامعلی بازیکن مس یک فرصت طلایی برای گلزنی داشت که ضربه‌اش به آسمان رفت!

به این ترتیب، استقلال با توقف خانگی برابر رفسنجانی‌ها، ۲۷ امتیازی شد و موقتا با یک بازی بیشتر بالاتر از پرسپولیس در جایگاه اول قرار گرفت.

پرسپولیس هم فردا شنبه در هفته چهاردهم لیگ برتر کار سختی در زمین گل‌گهر سیرجان خواهد داشت؛ تقابل با قلعه‌نویی که تیمش این فصل یک مدعی است.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲۴؛ محسن آذرباد با دریبل تماشایی خود برابر مرادمند از سمت راست به محوطه جریمه استقلال نزدیک شد، اما ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه حسینی عبور کرد تا آبی‌ها نفس راحتی بکشند.

دقیقه ۳۰؛ یک فرصت خوب دیگر برای مسی‌ها، اما ضربه بیرون پای فراز امامعلی به تور کنار دروازه حسینی برخورد کرد و گل نشد.

دقیقه ۳۵؛ فرصت عالی برای قایدی ولی شوت او را در مصاف تک به تک نوشی صوفیانی دفع کرد و در ادامه شهباززاده اقدام به شوتزنی کرد که توپ با برخورد به دست مدافع مس راهی کرنر شد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۴۷؛ ضربه زبیر نیک‌نفس از درون محوطه جریمه مس قدرت کافی را نداشت و به راحتی درون دستان نوشی صوفیانی قرار گرفت.

پس از سه دقیقه وقت اضافه، نیمه اول دیدار استقلال و مس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پس از پایان نیمه اول نیمکت دو تیم در وسط زمین و هنگام ورود به رختکن به درگیری فیزیکی باهم پرداختند که در این تصویر غلامپور مربی دروازه‌بان استقلال در متن درگیری دیده می‌شد. در ادامه اما ربیعی سرمربی مس با چهره‌ای خندان با ساپینتو به خوش و بش پرداخت تا فعلا همه چیز ختم به خیر شود!

درگیری در بازی استقلال و مس

دقیقه ۴۹؛ سیلوا مدافع استقلال با فراز امامعلی بازیکن مس برخورد داشت، اما داور اعتقادی به خطا نداشت و به سود مس پنالتی اعلام نکرد.

دقیقه ۵۷؛ فرصت عالی برای گل اول مس به وجود آمد، اما رافائل داسیلوا با سر خود اجازه نداد دروازه استقلال فرو بریزد و یک گل را خرید!

دقیقه ۶۳؛ روی یک ارسال، مطهری با ضربه سر خود تیر دروازه مس را لرزاند و در بازگشت توپ، ضربه داسیلوا هم به دروازه نرفت.

دقیقه ۸۰؛ هجوم خطرناک مسی‌ها روی دروازه استقلال در نهایت نتیجه نداد و توپ از بالای دروازه آبی‌ها عبور کرد.

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، سجاد شهباززاده، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب مس رفسنجان: داود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، جفرسون باهیا، مهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، مهدی ترکمان، فراز امامعلی، محسن آذرباد و شیمبا

گزارش زنده؛ استقلال صفر - مس صفر/ درگیری فیزیکی نیمکت‌ها در پایان نیمه!

گزارش زنده؛ استقلال صفر - مس صفر/ درگیری فیزیکی نیمکت‌ها در پایان نیمه!

گزارش زنده؛ استقلال صفر - مس صفر/ درگیری فیزیکی نیمکت‌ها در پایان نیمه!

گزارش زنده؛ استقلال صفر - مس صفر

گزارش زنده؛ استقلال صفر - مس صفر

گزارش زنده؛ استقلال صفر - مس صفر

استقلال - مس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی