تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

استقلال – مس رفسنجان؛ تقابل با دژ دفاعی!

یکی از جذابیت‌های این مسابقه، تقابل استقلال به عنوان یکی از هجومی‌ترین تیم‌های لیگ با مس رفسنجان که بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد است. مس تنها ۴ گل خورده و در تاریخ لیگ برتر تا این مقطع از فصل تنها یک تیم آماری بهتر از مس داشته است. این تیم ۴ بازی است که گل نخورده است.

کد خبر: ۱۴۲۷۰۷
۱۱:۲۳ - ۰۹ دی ۱۴۰۱

استقلال – مس رفسنجان؛ تسخیر نفوذناپذیرترین دژ دفاعی

دیدارنیوز: استقلال در دیداری از هفته چهاردهم به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

با برگزاری دیدار‌های هفته چهاردهم، نیم فصل اول به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود. در یکی از دیدار‌های مهم این هفته استقلال در دیداری که باز هم از حضور تماشاگران خود بی‌بهره است میزبان مس رفسنجان است. این بازی روز جمعه ۹ دی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. به بهانه این تقابل ۱۱ نکته مهم این بازی مرور شده است.

۱- استقلال با ۲۶ امتیاز از ۱۳ بازی به خاطر تفاضل کمتر در رده دوم جدول جای دارد. رقابت فشرده در بالای جدول باعث شده که استقلال در پایان هفته بتواند صدرنشین لیگ شود یا به رده چهارم سقوط کند.

۲- مس رفسنجان با ۱۸ امتیاز در جایگاه ششم جای دارد. این تیم در این هفته در بهترین شرایط به رده پنجم صعود خواهد کرد. شکست برای این تیم می‌تواند بسیار گران تمام شود و تا رتبه دهم پایین بیاید.

۳- استقلال در ۶ بازی اخیر خود به ۳ تساوی و ۳ برد دست یافته است. این تیم ۷ هفته است که یک در میان پیروز شده یا مساوی کرده و با ادامه این روند این هفته مساوی خواهد کرد. مس رفسنجان در ۶ هفته گذشته به ۳ تساوی، ۲ برد و یک شکست رسیده است. بازی‌های مس رفسنجان با میانگین ۰.۸۵ گل در هر بازی کم گل‌ترین بازی‌های این دوره است. این تیم با ۹ تساوی در این فصل رکورددار است.

۴- یکی از جذابیت‌های این مسابقه، تقابل استقلال به عنوان یکی از هجومی‌ترین تیم‌های لیگ با مس رفسنجان که بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد است. بر اساس آمار «متریکا» استقلال بیشترین متوسط شوت را در هر بازی ثبت کرده است. مس رفسنجان تنها ۴ گل خورده و در تاریخ لیگ برتر تا این مقطع از فصل تنها یک تیم آماری بهتر از مس داشته است. این تیم ۴ بازی است که گل نخورده است

۵- مس رفسنجان ۳ فصل است که در لیگ برتر حضور دارد و در این مدت نتایج قابل قبولی کسب کرده است. آمار این تیم، اما مقابل استقلال چنگی به دل نمی‌زند و در ۴ مصاف برابر این تیم تنها یک امتیاز بدست آورده و هیچ وقت موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشده است.

۶- داود نوشی صوفیانی سنگربان مس رفسنجان در برابر استقلال خواهد بود. این بازیکن آمار خوبی برابر این تیم ندارد و در ۶ مصاف برابر این تیم هیچ وقت به پیروزی نرسیده و در ۴ تقابل آخر با این تیم ۱۰ گل خورده است.

۷- تقابل‌های دو تیم در لیگ برتر نسبتاً پرگل بوده و به طور متوسط ۲.۷۵ گل در هر بازی داشته است. کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده با ۲ گل بهترین گلزنان این تقابل هستند.

۸- در ترکیب استقلال محمد محبی با نمره ۷.۲۳ بهترین بازیکن این فصل است. در مس رفسنجان هم مهدی حسینی با نمره ۷.۰۱ بهترین عملکرد را داشته است. محمد محبی و کوین یامگا با ۴ گل بهترین گلزنان استقلال در این فصل هستند. لوسیانو پریرا با ۲ گل تنها بازیکن رفسنجان است که بیش از یک گل زده است.

۹- فرشید باقری، گادوین منشا و میثم تیموری ۳ بازیکن مس رفسنجان در این فصل هستند که سابقه بازی در استقلال را دارند.

۱۰ -یکی از مشکلات مهم ریکاردو سا پینتو سرمربی استقلال در این بازی غیبت چند مهره کلیدی است. محمد محبی، صالح حردانی و سعید مهری محروم هستند. آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی و عارف غلامی آسیب دیده‌اند. در ترکیب مس هم حامد لک به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.

۱۱- امیر عرب براقی قاضی این مسابقه خواهد بود. این داور با قضاوت ۶ مسابقه در این فصل رکورددار است. عرب براقی یک بازی در این دوره برای استقلال سوت زده که آبی‌پوشان، بر گل گهر دیگر نماینده استان کرمان به پیروزی رسیدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی