تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

حمله معاون رئیسی به معاون رئیسی!

افزایش حقوق کارگران در آخر سال گذشته منجر به افزایش تورم شد.

کد خبر: ۱۴۲۶۹۲
۱۳:۰۸ - ۰۸ دی ۱۴۰۱

حمله معاون رئیسی به معاون رئیسی!

 

دیدارنیوز: قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور گفت: در دولت سیزدهم روند افزایش نرخ تورم کنترل شده بود و تنها در این ۲ ماه اخیر قیمت ارز جهش یافت.

به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل ایسنا وی افزود افزایش حقوق کارگران در آخر سال گذشته منجر به افزایش تورم شد. دولت باید بین رشد هزینه‌ها و افزایش حقوق‌ها یکی را انتخاب می‌کرد و نهایتا تورم را پذیرفت تا حقوق‌ها افزایش یابد.

اما نکته جالب اینجاست، افزایش ۶۷ درصدی حقوق کارگران در زمان عبدالملکی، وزیر سابق کار اتفاق افتاد، عبدالملکی پس از استعفا از وزارت کار هم‌اکنون معاون رئیسی و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی است.

وضعیت تیم اقتصادی دولت آنقدر آشفته است که خودشان با یکدیگر مشکل دارند و علنا به همدیگر حمله می‌کنند. تیم رئیسی اوضاع خنده‌دار و غم‌انگیزی داشته و باعث شده رفاه مردم روز به روز کمتر و مشکلات معیشتی بیشتر شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی