تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
سرپرست معاونت راهداری جنوب استان اعلام کرد

بارش باران و برف در محور‌های جنوب استان کرمان

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان، با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محور‌های جنوب شاهد بارش باران هستیم، گفت: برف در محور‌های کوهستانی شهرستان جیرفت در حال باریدن است، اما تردد جریان دارد.

کد خبر: ۱۴۲۶۶۴
۱۵:۴۲ - ۰۷ دی ۱۴۰۱

بارش باران و برف در محور‌های جنوب استان کرمان

 

دیدارنیوز: وحید میرافضلی با اشاره به بارش‌های اخیر از مردم و رانندگان خواست با توجه به شرایط خاص در زمان بارندگی نسبت به اطلاعیه‌های صادر شده از طرف مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل این اداره کل و روابط عمومی توجه لازم را داشته باشند و در صورت لزوم به تردد در محور‌های ارتباطی قبل از عزیمت شرایط جوی جاده‌ها را از طریق تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جویا شوند.

وی افزود: با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز ناپایداری‌های جوی در استان مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان با تجهیز امکانات در راهدارخانه‌ها و گشت‌های راهداری آمادگی کامل دارد تا در زمان بارش برف و باران عملیات راهداری را انجام دهد.

میرافضلی با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر محور‌های جنوب کرمان شاهد بارش باران هستیم، افزود: برف در محور‌های کوهستانی شهرستان جیرفت در حال باریدن است، اما تردد جریان دارد.

وی از تامین ماشین آلات راهداری و دپوی شن و نمک برای عملیات راهداری در محل راهداراخانه‌های جبالبارز و سربیژن خبر داد و گفت: در زمان بارش برف که دستگاه‌های سنگین بایستی عملیات راهداری را انجام دهند همکاری رانندگان و مردم می‌تواند این عملیات را موفق‌تر کند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به آماده باش دستگاه‌های راهداری در دیگر شهرستان‌های جنوبی استان کرمان از آماده باش ۱۵۰ نفر نیروی راهدار و تجهیز ماشین آلات راهداری در جاده‌های جنوب کرمان و راهدارخانه‌های شهرستان‌های جنوبی کرمان خبر داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی