تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
در جریان سفر امیرعبداللهیان

پیام کتبی «رئیسی» به سلطان عمان رسید

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار با سلطان هیثم بن طارق پادشاه عمان، پیام کتبی ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری را به او تقدیم کرد.

کد خبر: ۱۴۲۶۵۰
۱۳:۲۸ - ۰۷ دی ۱۴۰۱

پیام کتبی «رئیسی» به سلطان عمان رسید

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه ایران در دیدار با سلطان عمان پیام کتبی رئیس جمهور کشورمان را به او تقدیم کرد.

رسانه وزارت خارجه نوشت: «حسین امیرعبداللهیان، صبح امروز (چهارشنبه) با سلطان هیثم بن طارق پادشاه عمان دیدار و ضمن تقدیم پیام کتبی ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، پیرامون موضوعات مورد علاقه مشترک دو کشور گفتگو کرد. در پیام رییس جمهور کشورمان از سلطان عمان برای بازدید از جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آمده است.

وزیر امور خارجه در این دیدار با یادآوری دستاورد‌های سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به عمان، بر اهمیت اجرایی شدن کامل توافقات به عمل آمده در جریان سفر مذکور تاکید کرد.

امیرعبداللهیان توسعه همه جانبه روابط و همکاری‌های میان دو کشور در زمینه‌های تجاری، اقتصادی، انرژی، گردشگری، کشتیرانی و سایر زمینه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

در این ملاقات، سلطان عمان اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک به ایران سفر کند و با این دیدار، موضوعات در دستور کار مناسبات دو کشور توسعه بیش از پیش یابد.»

پیام کتبی «رئیسی» به سلطان عمان رسید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی