تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سرگیجه در فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی!

پس از عملکرد ضعیف کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پایان قرارداد او، فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی ایران در جام ملت‌های آسیا دچار یک سرگیجه بزرگ شده است.

کد خبر: ۱۴۲۶۴۱
۱۲:۰۸ - ۰۷ دی ۱۴۰۱

سرگیجه در فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی!

دیدارنیوز: امروز رسانه‌های ورزشی از فدراسیون فوتبال بابت تعلل و نداشتن تعجیل در انتخاب سرمربی تیم ملی ایران انتقاد کردند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: «رسانه‌ها نوشته‌اند چرا در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون، هر مساله بی اهمیتی در دستور کار قرار گرفته، به جز ماجرای سرمربی تیم ملی!

همان طور که می‌دانید فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی ایران در جام ملت‌های آسیا دچار یک سرگیجه بزرگ شده است. فدراسیون برای انتخاب گزینه‌های ایرانی، کار بسیار سختی در پیش دارد و اعتماد به هر کدام از آن‌ها در این شرایط، یک ریسک بزرگ محسوب می‌شود.

علی دایی در بین گزینه‌ها نیست. قلعه نویی در حال حاضر سرمربی گل گهر سیرجان است. نکونام هم از جمع کاندیدا‌های سرمربیگری خارج شده و در نتیجه گزینه دیگری باقی نمی‌ماند که درباره اش بحث کرد.

بین مربیان کروات، برانکو ایوانکوویچ با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارد و حضور او در فوتبال ایران، مثال خواب و رویاست. مربیان بزرگ خارجی که اسامی آن‌ها دیروز در رسانه‌ها مطرح شد، وضعیتی بهتر از برانکو ندارند و مشخص نیست آیا اساسا می‌شود در این شرایط و فضای خاص، یک مربی بزرگ را به ایران آورد؟

اینکه نام کی روش برای حضور در تیم ملی بیشتر از بقیه مطرح می‌شود ظاهرا به این دلیل است که فدراسیون فوتبال گزینه دیگری ندارد و اگر قرارداد کی روش تا پایان جام ملت‌ها تمدید شد، احتمالا به این دلیل است که کاچی به از هیچی! در غیر این صورت انتخاب کی روش هم از سر اجبار است؛ مگر اینکه در ادامه، اتفاقات دیگری رخ بدهد.

معلوم نیست با این اوضاع خاص و قمردرعقرب، آیا می‌شود به آینده تیم ملی امیدوار بود؟»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی