تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

مدارس بوشهر، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق کرمان تعطیل شد

به دلیل احتمال تداوم بارش‌های رگباری، تشدید آلودگی هوا، بارش برف، باران و یخ زدگی معابر و باران، سردی هوا و آب گرفتگی معابر مدارس در برخی استان‌ها از جمله بوشهر، مرکزی، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد.

کد خبر: ۱۴۲۶۱۳
۰۸:۴۷ - ۰۷ دی ۱۴۰۱

مدارس بوشهر، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق کرمان تعطیل شد

د‌یدارنیوز: به دلیل احتمال تداوم بارش‌های رگباری، تشدید آلودگی هوا، بارش برف، باران و یخ زدگی معابر و باران، سردی هوا و آب گرفتگی معابر مدارس در برخی استان‌ها تعطیل شد.

تعطیلی مدارس ۶ شهرستان استان بوشهر

محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر‌ اظهار داشت: به دلیل احتمال تداوم بارش‌های رگباری و احتمال آب‌گرفتگی معابر، مدارس شهرستان‌های دیلم، گناوه، بوشهر، دشتستان، تنگستان و دشتی در نوبت صبح روز چهارشنبه هفتم دی ماه تعطیل شدند.

وی افزود: با تعطیلی نوبت صبح مدارس در کلیه مقاطع در شهرستان‌های ذکر شده، آموزش در بستر شبکه شاد و به شکل غیرحضوری انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: هنوز تصمیمی در خصوص برگزاری غیرحضوری مدارس در نوبت بعد از ظهر روز چهارشنبه اتخاذ نشده و به محض جمع بندی نهایی، از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

آلودگی هوا مدارس اراک و شازند را به تعطیلی کشاند

پس از آن که شهر‌های استان مرکزی تحت ورود سامانه بارشی از روز جمعه شاهد بارش برف و سرما بود بار دیگر با خروج این سامانه و پایان بارش‌ها آلودگی هوا به سراغ هوای شهر‌های صنعتی اراک به ویژه اراک و شازند آمده است.

پس از تعطیلی ابتدای هفته به سبب بارش برف، برودت هوا و یخبندان معابر این بار آلودگی و افزایش آلاینده‌ها سبب تعطیلی مدارس استان مرکزی در شهر‌های صنعتی اراک و شازند شده است و کمیته اضطرار آلودگی هوا، با توجه به تداوم آلودگی هوا ناچار به تعطیلی مدارس شد.

"اسماعیل جیریایی" رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، با توجه به تداوم آلودگی هوا اظهار داشت: با توجه به تصمیم کمیته اضطرار استان مرکزی به سبب تداوم آلودگی هوا و روند افزایشی آن و پیش بینی سکون هوا تمامی موسسات و آموزشگاه‌های تحت پوشش آموزش و پرورش اعم از دولتی و غیردولتی، در شهر اراک و شهر‌های شازند و مهاجران فردا چهارشنبه ۷ دی‌ماه تعطیل است.

وی افزود: این تعطیلی مربوط به هر دو شیفت فعالیت مدارس در نوبت صبح و عصر خواهد بود کلاس‌های مدارس در شهر‌های اراک و شازند و مهاجران به صورت غیرحضوری و برخط فعالیت می‌کنند.

جیریایی بیان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی داوطلبان آزاد پایه نهم (بزرگسالان، ایثارگران و راه دور) فردا چهارشنبه براساس برنامه اعلامی برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد به زمان دیگری موکول خواهد شد.

باران و برف مدارس کهگیلویه و بویراحمد را تعطیل کرد

سیدولی موسوی سخنگوی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: مدارس تمام مقاطع ابتدایی و متوسطه اول استان اعم از سردسیری و گرمسیری در دو شیفت صبح و عصر به دلیل بارش شدید برف و باران تعطیل است.

وی عنوان کرد: همچنین امتحانات هماهنگی استانی متوسطه اول در روز چهارشنبه ۷ دی‌ماه لغو شده و زمان برگزاری این امتحامات در روز‌های آینده از طریق مدیران مدارس اعلام می‌شود.

موسوی ابراز کرد: کلاس‌های مقطع متوسطه دوم و امتحانات آن‌ها دایر بوده و دانش‌آموزان و معلمان باید در مدارس خود حاضر شوند.

مدارس کدام مناطق استان کرمان تعطیل است؟

بارش برف و باران، سردی هوا و آب گرفتگی معابر مدارس برخی مناطق استان کرمان را به تعطیلی کشاند و آموزش دانش آموزان از طریق مجازی دنبال می‌شود.

بارش برف و باران، سردی هوا و آب گرفتگی معابر مدارس برخی مناطق استان کرمان، امروز چهارشنبه هفتم دی‌ماه ۱۴۰۱ را به تعطیلی کشاند و آموزش دانش‌آموزان در این مناطق از طریق مجازی دنبال می‌شود.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس برخی مناطق استان کرمان در پی بارش برف و باران خبر داد و اظهار داشت: در پی بارش برف و باران، سردی هوا و آب‌گرفتگی معابر مدارس دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی شهر سرچشمه در شهرستان رفسنجان تعطیل است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی در بخش لاله‌زار شهرستان بردسیر و مدارس دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی در تمامی مناطق شهرستان شهربابک، بیان کرد: آموزش دانش‌آموزان در این مناطق، امروز چهارشنبه هفتم دی‌ماه تعطیل است و آموزش از طریق مجازی دنبال می‌شود.

حمیده حبیبی، رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمان نیز بیان کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، با ورود سامانه بارشی از غرب استان از امروز در اکثر مناطق استان افزایش ابر، بارش باران و وزش تندباد‌های لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی از کاهش دمای هوا از استان کرمان از امروز چهارشنبه هفتم دی‌ماه خبر داد و افزود: از امروز دمای هوا در اکثر مناطق استان کرمان کاهش پیدا می‌کند و بارش در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به‌صورت برف است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمان با بیان اینکه در روز‌های آتی در هفته جاری شاهد افت شدید دما در اکثر شهرستان‌ها خواهیم بود، گفت: احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی در این مدت وجود دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی