تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

احضار سفیر فرانسه توسط ترکیه/ کردها: ترکیه پشت حمله تیراندازی است

وزارت خارجه ترکیه امروز دوشنبه سفیر فرانسه را احضار کرده و مراتب اعتراض آنکارا نسبت به آنچه که تبلیغات سازمان‌های تروریستی در فرانسه بر ضد ترکیه خوانده را به وی ابلاغ کرد.

کد خبر: ۱۴۲۵۵۹
۲۱:۱۶ - ۰۵ دی ۱۴۰۱

ترکیه سفیر فرانسه را احضار کرد

دیدارنیوز: وزارت خارجه ترکیه در اعتراض به آنچه که تبلیغات سازمان‌های تروریستی در فرانسه علیه ترکیه خوانده، سفیر فرانسه در آنکارا را فراخواند.

هزاران نفر از کرد‌های مقیم فرانسه بعد از ظهر شنبه در میدان جمهوری پاریس در اعتراض به حادثه تیراندازی که منجر به کشته شدن ۳ فعال کُرد در روز جمعه شد، تجمع کردند.

کُرد‌ها این حادثه را یک حمله تروریستی علیه جامعه کُرد در فرانسه می‌دانند و به گفته تظاهرکنندگان، ترکیه پشت این تیراندازی است.

ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه هم دیروز (یکشنبه) فرانسه را به حمایت از گروه کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) متهم کرد.

خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه در مورد تظاهرات کرد‌های مقیم فرانسه در پاریس، گفت: ماری که اکنون فرانسه پرورش داده، شروع به نیش زدن پاریس و حمله به خیابان‌های آن کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی