تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در هفته جاری را تشریح کرد.

کد خبر: ۱۴۲۵۵۳
۱۹:۰۸ - ۰۵ دی ۱۴۰۱

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور

دیدارنیوز: سرهنگ احمد شیرانی، با تشریح محدودیت‌های ترافیکی دوشنبه ۵ دی ماه تا شنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز دوشنبه مورخ ۵ آذر تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه ۱۰ آذر از محور‌های کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است و صرفاً تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ‌های پنجم، ششم و هفتم دی ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه مورخ هشتم و نهم دی ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های سه‌شنبه و جمعه مورخ ششم و نهم دی ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در ادامه خاطرنشان کرد: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است و در محور هراز نیز تردد همه تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

شیرانی خاطرنشان کرد: در محور تهران ـ فیروزکوه قائمشهر تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ در روز‌های سه‌شنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است و اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی