تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

باشگاه پرسپولیس: ولسیانی محروم نیست

باوجود اینکه برخی رسانه‌ها پس از دیدار پرسپولیس و پیکان از محرومیت ولسیانی مدافع سرخپوشان در بازی با گل گهر سیرجان خبر داده بودند، اما باشگاه پرسپولیس گفته این بازیکن محروم نیست.

کد خبر: ۱۴۲۵۴۳
۱۸:۱۴ - ۰۵ دی ۱۴۰۱

ولسیانی

دیدارنیوز: پرسپولیس برای بازی برابر گل‌گهر سیرجان از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، با محرومیت بازیکن رو به رو نیست.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «در پی کارت زردی که گئورگی ولسیانی در بازی با پیکان دریافت کرد، بعضی منابع به اشتباه اعلام داشتند این بازیکن چهار اخطاره شده و برابر مقررات از بازی برابر گل کهر سیرجان محروم است.

بر این اساس به اطلاع می‌رساند؛ این بازیکن تا به این جای رقابت‌های فصل جاری مسابقات، سه کارت زرد در کارنامه دارد که در بازی‌ها برابر تیم‌های ذوب‌آهن، هوادار و پیکان از سوی داوران صادر شد. در این ارتباط برای اطمینان بیشتر از سازمان لیگ نیز استعلام اخذ شد که مورد تایید قرار گرفت. به این ترتیب تصریح می‌شود هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس از جمله ولسیانی برای همراهی پرسپولیس در هفته چهاردهم رقابت‌ها، منع و محرومیت نخواهد داشت.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی