تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نماینده شبستر خطاب به رئیسی؛ تا کی شاهد وضعیت بد معیشتی مردم خواهیم بود؟

جعفر راستی، نماینده مردم شبستر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس، خطاب به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور گفت: تا کی شاهد وضعیت بد معیشتی مردم خواهیم بود؟ قرار بود بعد از ایجاد بستر مناسب، یارانه ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنید. چرا کارت اعتباری اجرا نمی‌شود؟

کد خبر: ۱۴۲۵۲۷
۱۲:۵۱ - ۰۵ دی ۱۴۰۱

نماینده شبستر: چرا کارت اعتباری به مردم داده نمی‌شود؟

دیدارنیوز: نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قرار بود بعد از ایجاد بستر مناسب ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شود، خواستار تسریع در اعطای کارت اعتباری به مردم شد.

جعفر راستی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به رئیس جمهور، بیان کرد: تا کی شاهد وضعیت بد معیشتی مردم خواهیم بود؟ قرار بود بعد از ایجاد بستر مناسب، یارانه ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنید. چرا کارت اعتباری اجرا نمی‌شود؟ مگر چه موانعی وجود دارد آن هم در شرایطی که مسئولان در وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام می‌کنند که ما هیچ مشکلی برای اجرای کارت اعتباری نداریم؟

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: چرا در انتصابات نیرو‌های ارزشی را حذف می‌کنید؟ چرا تحت تأثیر از بیرون تصمیم می‌گیرد؟ چرا هنوز سند ۲۰۳۰ را به طور کامل از برنامه‌های آموزش و پرورش حذف نکرده‌اید؟

نماینده مردم شبستر در تذکری خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: چرا به معادن کشور سر و سامان پیدا نمی‌دهید؟ در حالی که اگر معادن پا بگیرند کشور به درآمد نفتی وابسته نخواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی