تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

وعده وزیر بهداشت؛ سال آینده افزایش قیمت دارو نداریم!

با وجود افزایش سرسام‌آور قیمت دارو‌ها در سال جاری و کمبود برخی دارو‌ها در هفته‌های اخیر که منجر به واردات آنتی‌بیوتیک به کشور شد و همچنین انتقاد‌های شدید برخی از نمایندگان مجلس از عملکرد وزیر بهداشت، بهرام عین‌اللهی گفته فکر نمی‌کند در سال ۱۴۰۲ افزایش قیمت چندانی در دارو داشته باشیم.

کد خبر: ۱۴۲۵۲۱
۱۱:۵۲ - ۰۵ دی ۱۴۰۱

وعده ویر بهداشت؛ سال ۱۴۰۲ افزایش قیمت دارو نداریم!

دیدارنیوز: وزیر بهداشت اعلام کرد که با توجه به اینکه ارز دارو نیمایی شده و بر این اساس افزایش قیمت دارو انجام شده است، برای سال آینده فکر نمی‌کنم چندان افزایشی داشته باشیم.

بهرام عین‌اللهی درباره وضعیت قیمت دارو در سال آینده، گفت: با توجه به اینکه مجلس اجازه داد تا بتوانیم ارز دارو را از ارز ترجیحی به ارز نیمایی تبدیل کنیم؛ بنابراین افزایش قیمتی به دلیل تغییر ارز ترجیحی به نیمایی وجود داشت. منتها با اجرای طرح دارویاری، دارو‌هایی که ارزشان به نیمایی بدل شد، یارانه سلامت به آن‌ها تعلق گرفت.

وی افزود: توصیه ما این است که مردم حتما برای تامین دارو از طریق مراجعه به پزشک و نسخه الکترونیک اقدام کنند. زیرا در این صورت در داروخانه و در قالب طرح دارویاری، هزینه دارویشان کم می‌شود. همچنین تا دو نوبت هم دیگر احتیاج به مراجعه به پزشک ندارند.

عین‌اللهی ادامه داد: برای سال آینده، پیشنهادمان این است که بخشی در حوزه سلامت به عنوان ارز ترجیحی حفظ شود و بر این اساس بتوانیم ارز ترجیحی بخشی از حوزه تجهیزات گران‌قیمت را حفظ کنیم.

وزیر بهداشت درباره افزایش قیمت دارو در سال آینده نیز گفت: ارز دارو نیمایی شده و بر این اساس افزایش قیمت دارو انجام شده است. برای سال آینده فکر نمی‌کنم چندان افزایشی داشته باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی