تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کریستیانو برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی عربستان می‌شود

اردوغان: نیمکت‌نشینی‌ «رونالدو» در جام جهانی سیاسی بود!

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که این روزها نامش بیش از گذشته تیتر رسانه‌هاست، به دنیای ورزش هم ورود کرده و مدعی شده که نیمکت‌نشینی رونالدو در بازی پرتغال برابر مراکش در جام جهانی دلیل سیاسی داشته است!

کد خبر: ۱۴۲۵۱۵
۱۱:۱۱ - ۰۵ دی ۱۴۰۱

اردوغان: نیمکت‌نشینی‌ «رونالدو» در جام جهانی سیاسی بود!

دیدارنیوز: رجب طیب اردوغان مدعی شد که نیمکت‌نشینی رونالدو در بازی مقابل مراکش در جام جهانی قطر، دلیل سیاسی داشته است.

رئیس جمهور ترکیه روز گذشته (یکشنبه) با تأکید بر اینکه لیونل مسی آرژانتینی و کریستیانو رونالدو پرتغالی را نمی‌توان با هم مقایسه کرد، گفت که فوق‌ستاره پیشین تیم‌های رئال مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد در جام جهانی به‌دلایل سیاسی نیمکت‌نشین شد.

رجب طیب اردوغان در مراسمی در شهر ارزروم که با جوانان ترکیه‌ای ملاقات کرد و با اشاره به نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدوی ۳۷ ساله در بازی مقابل مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: آن‌ها استعداد رونالدو را هدر دادند، متأسفانه برای او محرومیت سیاسی وضع کردند.

وی افزود: فرستادن فوتبالیستی مانند رونالدو به زمین در فاصله ۳۰ دقیقه مانده به پایان بازی روحیه او را خراب کرد و انرژی‌اش را گرفت. کریستیانو کسی است که از آرمان فلسطین دفاع می‌کند. با توجه به اطلاعاتی که دریافت کرده‌ام، رونالدو برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی عربستان می‌شود.

این مهاجم ۳۷ ساله در نیمه دوم بازی مقابل مراکش که در آن پرتغال با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. او همچنین در بازی مقابل سوئیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر نیمکت‌نشین بود و به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

به گزارش دیدارنیوز، اردوغان در حالی نیمکت‌نشینی رونالدو در جام جهانی را به دلایل سیاسی ذکر کرده که طبق اعلام رسانه‌های پرتغالی، سانتوس سرمربی پرتغال به دلیل اختلاف با رونالدو و اعتراض این بازیکن، او را روی نیمکت قرار داده بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی