تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

نماینده مجلس: جان مردم ارزش دارد؛ کیفیت خودروهای داخلی بالا برود

غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه باید برای جان مردم ارزش قائل باشیم، گفت: مردم انتظار دارند از یک خودروی ایمن و استاندارد استفاده کنند و این توجیه که امروز خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو‌های تولیدی خود مطرح می‌کنند هیچ مبنا و منطقی ندارد. با توجه به کیفیت پایین خودرو‌های تولیدی در داخل کشور و خطراتی که در جاده‌ها برای سرنشین‌ها ایجاد می‌کند انتظار می‌رود با واردات خودرو‌هایی استاندارد، خودروسازان داخلی را به رقابت برای افزایش کیفیت و ایمنی خودرو‌های تولیدی خود وادارد.

کد خبر: ۱۴۲۴۹۷
۰۸:۲۴ - ۰۵ دی ۱۴۰۱

نماینده مجلس: جان مردم ارزش دارد؛ کیفیت خودروهای داخلی بالا برود

دیدارنیوز: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مجلس انتظار دارد با واردات خودرو بین عرضه و تقاضا در بازار تعادل ایجاد شده و جلوی رشد افسار گسیخته قیمت خودرو گرفته شود.

غلامرضا شریعتی، با اشاره به افزایش قیمت خودرو درباره انتظار مجلس از نحوه واردات خودرو، بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی در بازار خودرو این است که میزان عرضه خودرو با میزان تقاضای آن در بازار تناسب نیست و هدف مجلس از واردات خودرو این بود که بین عرضه و تقاضا در این بازار تعادل برقرار و بخشی از کسری تولید از طریق واردات پاسخ داده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مجلس به دنبال این بود که با واردات خودرو، جلوی رشد افسار گسیخته قیمت خودرو گرفته شود، اظهار کرد: مردم انتظار دارند از یک خودروی ایمن و استاندارد استفاده کنند و این توجیه که امروز خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو‌های تولیدی خود مطرح می‌کنند هیچ مبنا و منطقی ندارد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مشکل اساسی ما این است که ناظران بر قیمت کالا‌ها به طور جدی به وظایف خود عمل نمی‌کنند. با توجه به کیفیت پایین خودرو‌های تولیدی در داخل کشور و خطراتی که در جاده‌ها برای سرنشین‌ها ایجاد می‌کند انتظار می‌رود با واردات خودرو‌هایی استاندارد، خودروسازان داخلی را به رقابت برای افزایش کیفیت و ایمنی خودرو‌های تولیدی خود وادارد.

شریعتی در پایان با بیان اینکه باید برای جان مردم ارزش قائل باشیم، تاکید کرد: همان طوری که در همه کشور‌ها برای ارتقای کیفیت و استاندارد خودرو‌های خود مبنایی دارند این انتظار وجود دارد این اتفاق در کشور ما نیز رقم بخورد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی