تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دلخوش: وضعیت امروز ارز نتیجه عدم مدیریت آقایان در دولت است

کاظم دلخوش اباتری، عضو کمیسیون قضایی و حقوق مجلس، با انتقاد از عملکرد دولت و وضعیت ارز در کشورمان گفت: ۹۰ درصد ارز کشور دست دولت و وضعیت امروز نتیجه عدم مدیریت آقایان است.

کد خبر: ۱۴۲۴۴۹
۱۱:۳۱ - ۰۴ دی ۱۴۰۱

دلخوش: وضعیت امروز ارز نتیجه عدم مدیریت آقایان در دولت است

دیدارنیوز: نماینده مردم صومعه سرا با بیان اینکه ۹۰ درصد منابع ارزی در اختیار دولت است، گفت: آیا دولت توانسته با مدیریت خود، باعث عدم نگرانی مردم از آینده شود؟

سید کاظم دلخوش اباتری، عضو کمیسیون قضایی و حقوق مجلس در نشست علنی امروز (۴ دی) مجلس شورای اسلامی در تذکری ناظر بر آیین نامه داخلی و قانون اساسی گفت: گزارشات امروز مجلس و دولت هیچ نتیجه‌ای جز گرفتن وقت مردم و نمایندگان نداشت.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم افزود: ۹۰ درصد ارز خارجی کشور از محل صادرات پتروشیمی، فروش نفت و سایر منابع در اختیار دولت است و وضعیت امروز نتیجه عدم مدیریت درست آقایان است، آیا دولت توانست به شکلی سیاستگذاری کند که مردم نگران آینده نباشند؟

وی تصریح کرد: وقتی یک شبه کالا‌ها گران می‌شود همه به دنبال تبدیل منابع خود به ارز هستند، اما دولت توپ را به زمین دیگران می‌اندازد! ولی این حرف‌ها هیچکدام جواب مردم نیست و اگر قانون نیز لازم است کمیسیون اقتصادی موظف است طرحی را تدوین و در مجلس مطرح کند و به دولت برای مدیریت درست کمک نماید.

وی در پایان تاکید کرد: اگر به همین منوال پیش برویم، شاهد خواهیم بود که همه چیز از جمله دلار، گرانتر می‌شود و مدیریت بازار به هیچکس پاسخگو نیست.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی