تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد:

نقص فنی موجب قطع برق مناطقی از مشهد شد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: ظهر امروز ۳ دی ماه برق مناطقی از بلوار وکیل آباد و بلوار رضوی به دلیل حادثه نقص فنی یا خطای گذرا قطع شد.

کد خبر: ۱۴۲۴۰۳
۱۵:۱۳ - ۰۳ دی ۱۴۰۱

نقص فنی موجب قطع برق مناطقی از مشهد شد

 

دیدارنیوز: علیرضا کاشی در خصوص علت قطعی برق ظهر امروز ۳ دی ماه، در مناطقی از بلوار وکیل و بلوار رضوی اظهار کرد: حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار مشترک شرکت برق از شبکه ۲۰ هزار ولتی این شرکت برای مصرف برق خود استفاده می‌کنند. در صورت اختلال در این شبکه ۲۰ هزار ولتی، برق تعداد قابل توجهی از مشترکین قطع خواهد شد.

وی افزود: گاهی حوادث به وجود آمده موجب قطع برق ۵ تا ۶ هزار مشترک می‌شود و این اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در خصوص قطع برق در منطقه بلوار وکیل آباد و بلوار رضوی مشهد خاطرنشان کرد: دلیل قطع برق در این مناطق حادثه نقص فنی یا خطای گذرا بوده است. ماموران شرکت برق به محض اطلاع از این حادثه به سرعت در محل حضور یافته و اقدام به بررسی موضوع کردند که بعد از گذشت چند دقیقه علت قطع برق مشخص و بلافاصله اقدام به وصل برق شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی