تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

گرینفیلد: حمایت تسلیحاتی ایران از روسیه، نقض قطعنامه شورای امنیت است

لیندا توماس گرینفیلد، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد حمایت تسلیحاتی ایران از روسیه را نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت خواند و گفت: اقدام روسیه به‌عنوان یکی از اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل، در به‌کارگیری تسلیحات ارسالی از ایران و کره‌شمالی در حمله علیه اوکراین، نفرت‌انگیز است.

کد خبر: ۱۴۲۳۶۶
۰۹:۲۰ - ۰۲ دی ۱۴۰۱

گرینفیلد: حمایت تسلیحاتی ایران از روسیه، نقض قطعنامه شورای امنیت است

دیدارنیوز: نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، اعلام کرد که حمایت تسلیحاتی ایران از روسیه نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است.

«لیندا توماس گرینفیلد»، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، این ادعا در خصوص استفاده روسیه از پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین را تکرار کرد و آن را نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت دانست.

وی که در نشست شورای امنیت صحبت می‌کرد، افزود که روسیه به استفاده از پهپاد‌های ایرانی علیه غیرنظامیان در اوکراین ادامه می‌دهد.

این مقام آمریکایی در ادامه، طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «اقدام روسیه به‌عنوان یکی از اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل، در به‌کارگیری تسلیحات ارسالی از ایران و کره‌شمالی در حمله علیه اوکراین، نفرت‌انگیز است».

وی همچنین از دبیرخانه سازمان ملل خواست با اعزام تیمی به اوکراین، درباره نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل توسط روسیه و ایران، به‌ویژه با توجه به «استفاده مجدد روسیه از پهپاد‌های ایرانی علیه زیرساخت‌های اوکراین در ماه دسامبر»، تحقیق کند.

این در حالی است که ایران بار‌ها ادعا در خصوص ارائه تسلیحات به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را تکذیب کرده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی