تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

دادستان کل کشور و فرماندهان سپاه در لیست تحریم‌های آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی ۵ مقام نظامی ایران و یک شرکت مرتبط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

کد خبر: ۱۴۲۳۴۸
۲۲:۲۲ - ۳۰ آذر ۱۴۰۱

دادستان کل کشور و فرماندهان سپاه در لیست تحریم‌های آمریکا

دیدارنیوز: وزارت خزانه داری دولت جو بایدن تحریم‌های جدیدی را به دلیل نقض حقوق بشر علیه چند مقام ایرانی اعلام کرد که دادستان کل کشور در فهرست تحریم شدگان قرار دارد.

وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در بیانیه‌ای گفت که امروز، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا دادستان کل و مقامات کلیدی نظامی ایران و همچنین یک شرکت تولید کننده و تامین تجهیزات ضد شورش نیرو‌های انتظامی این کشور را تحریم می‌کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت که تحریم‌های امروز مقامات ارشد ناظر انتظامی و همچنین رهبران سازمان‌های نظامی ایران را هدف قرار می‌دهد.

این نهاد آمریکایی اعلام کرد که دلیل این تحریم‌ها سرکوب و بازداشت معترضان است.

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: ما خشونت روزافزون ایران علیه مردم این کشور را که از حقوق خود دفاع می‌کنند، محکوم می‌کنیم.

وی گفت: آمریکا و شرکای آن متعهد به بازخواست قرار دادن مقامات ایرانی به دلیل اقدامات غیر قانونی علیه شهروندان ایرانی هستند.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده است که افراد تحریم شده شامل محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، مسلم معین (معین) به عنوان رئیس ستاد فضای مجازی بسیج که بر تلاش‌ها برای کنترل و سانسور فعالیت‌های آنلاین ایرانیان نظارت دارد، حسین معروفی معاون بسیج، حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه در تهران، سید صادق حسینی فرمانده بیت نیروی بیت المقدس و فرمانده سپاه در کردستان می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی