تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

افزایش قیمت برای کدام مشترکان گاز محاسبه می‌شود؟

جواد اوجی، وزیر نفت گفت: ما برای مشترکینی که سقف الگوی مصرف را رعایت می‌کنند یعنی در پله‌های یک و دو و سه هستند و نزدیک به ۷۰ درصد مشترکین را شامل می‌شوند، هیچگونه افزایش قیمتی امسال نخواهیم داشت. آن افزایش قیمتی که در دولت هم مصوب شده و در قانون ۱۴۰۱ است، مشمول مشترکینی خواهد شد که سقف الگو را رعایت نمی‌کنند.

کد خبر: ۱۴۲۳۲۰
۱۳:۵۲ - ۳۰ آذر ۱۴۰۱

توضیحات وزیر نفت درباره اعمال افزایش قیمت بر مشترکانی که سقف الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند

دیدارنیوز: وزیر نفت گفت: افزایش قیمتی که در دولت مصوب شده و در قانون ۱۴۰۱ است، مشمول مشترکانی خواهد شد که سقف الگوی مصرف گاز را رعایت نمی‌کنند.

جواد اوجی، در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با افزایش قیمت برای مشترکین انرژی در سال جاری گفت: ما برای مشترکینی که سقف الگوی مصرف را رعایت می‌کنند یعنی در پله‌های یک و دو و سه هستند و نزدیک به ۷۰ درصد مشترکین را شامل می‌شوند، هیچگونه افزایش قیمتی امسال نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: آن افزایش قیمتی که در دولت هم مصوب شده و در قانون ۱۴۰۱ است، مشمول مشترکینی خواهد شد که سقف الگو را رعایت نمی‌کنند.

اوجی درخصوص نحوه محاسبه هزینه مصرف برای این مشترکین اظهار داشت: این افزایش به صورت پلکانی براساس نحوه و میزان مصرف آن‌ها اعمال خواهد شد، یعنی هرچه افزایش مصرف غیرمتعارف باشد وارد پله بعدی محاسباتی می‌شوند.

وزیر نفت در رابطه با تأمین سوخت زمستانی، بیان کرد: الحمدلله در فصل پاییز گازرسانی به نیروگاه‌ها به صورتی انجام شد که ۱۰ درصد گاز بیشتر نسبت به پاییز سال گذشته به آن‌ها داده شد و به همین میزان سوخت مایع کمتری استفاده شد.

اوجی خاطرنشان کرد: پاییز امسال مصرف نفت کوره و گازوئیل نسبت به سال گذشته کمتر بوده است. سال گذشته و امسال در استان تهران در هیچکدام از نیروگاه‌ها و صنایع، هیچ گونه مصرف نفت کوره و مازوت را نداشتیم.

وی با اعلام این خبر که ما از نظر عملکرد در کانال تولید روزانه ۳ میلیون بشکه نفت قرار گرفته ایم، بیان کرد: همچنین ظرفیت تولید نفت سبک نیز با ابتکارات همکاران ما در شرکت ملی نفت و پژوهشگاه صنعت نفت به روزانه ۲۰۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرد.

وزیر نفت تاکید کرد: نفت ایران یکی از مرغوب‌ترین نفت‌ها است و مصرف کننده و خواستار زیادی در دنیا دارد و در نتیجه روزانه ۲۰۰ هزار بشکه به سقف تولید نفت سبک ما اضافه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی