تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
وزیر آموزش و پرورش خبر داد

مدارس هفته آینده تعطیل نیست

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مدارس باید در موارد نادر و حاد تعطیل شود، گفت: هفته آینده تعطیل نیست و من یادداشتی به رئیس جمهور دادم که این تعطیلی‌ها تکرار نشود.

کد خبر: ۱۴۲۳۱۶
۱۲:۵۹ - ۳۰ آذر ۱۴۰۱

مدارس هفته آینده تعطیل نیست

دیدارنیوز: نوری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در ارتباط با تعطیلی مدارس در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم با اشاره به مخالفت آموزش و پرورش با این نوع تعطیلی‌ها گفت: حقیقتا ما نگران دانش آموزان به دلیل این تعطیلی‌ها هستیم. شما می‌دانید آموزش مجازی در دوره آموزش عمومی و پیش دبستانی کارایی لازم را ندارد ولو اینکه می‌دانید همکاران ما زحمت زیادی را در این زمان می‌کشند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: من پیشنهاد دادم که مدارس تعطیل نباشد و رئیس جمهور نیز تاکید کرد که حتما مدارس نباید تعطیل باشد، مگر در موارد خیلی استثنائی.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته مواردی بوده که تهران دومین شهر آلوده جهانی بوده، ولی مدارس تعطیل نبوده است، ادامه داد: وقتی مدارس تعطیل می‌شوند اینگونه نیست که دانش آموزان در خانه بمانند و در بیشتر شهر‌های ما دانش آموزان بیرون می‌آیند و با دوستان خود بازی می‌کنند و حضور موثر در کلاس درس ندارند و این چیزی است که باعث نگرانی معلمان و اولیا می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا هفته آینده نیز مدارس تعطیل خواهد بود، گفت: هفته آینده تعطیل نیست و من یادداشتی خدمت رئیس جمهور دادم که این تعطیلی‌ها تکرار نشود و مدارس باید در موارد نادر و حاد تعطیل شوند و در مورد تعطیلی مدارس و تصمیم گیری در این زمینه باید دقت بیشتری شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی