تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

خاطره خوش پرسپولیس از دربی اولی‌های خارجی

ولسیانی، مدافع گرجی پرسپولیس در بازی با استقلال، گل‌های بیستم و بیست و یکم خود را در مدت حضورش در ایران به ثمر رساند. این بازیکن ۵ گل از ۲۱ گل خود را به این تیم زده و بیش از هر تیمی دروازه استقلال را باز کرده و با زدن ۴ گل به حسین حسینی دروازه‌بان استقلال به هیچ دروازه‌بانی در لیگ برتر بیشتر از این گل نزده است.

کد خبر: ۱۴۲۲۹۴
۰۹:۱۳ - ۳۰ آذر ۱۴۰۱

خاطره خوش پرسپولیس از دربی اولی‌های خارجی

دیدارنیوز: گیورگی ولسیانی چهارمین بازیکن خارجی است که در اولین دربی خود موفق به گلزنی می‌شود.

ولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس با گلزنی در دربی چهارمین گلزن خارجی این تیم در تاریخ این رقابت لقب گرفت. پیش از این ۳ بازیکن خارجی دیگر برای پرسپولیس در دربی گلزنی کرده بودند که هر ۳ یک وجه اشتراک داشتند که آن هم گلزنی در اولین دربی است.

ولسیانی پس از زاید

عیسی ترائوره بازیکن مالیایی پرسپولیس در لیگ سوم، تک گل این تیم را در دربی دور رفت به ثمر رساند و علی‌رغم اینکه نتوانست مانع شکست تیمش شود، ولی تاریخ‌ساز شد تا عنوان اولین گلزن خارجی تاریخ دربی را به خود اختصاص دهد. در گلزنی گلزنان خارجی در دربی چند سال وقفه افتاد تا در لیگ یازدهم معجزه ایمون زاید اتفاق افتاد. این بازیکن که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد با هت‌تریک خود، پرسپولیس را که یک بازیکن کمتر داشت در بازی ۲ بر صفر باخته ۳-۲ برنده کرد و بهترین گلزن خارجی تاریخ دربی شد.

جری بنگستون مهاجم هندوراسی پرسپولیس در لیگ پانزدهم در اولین دربی خود در دقایق پایانی به نحو جالبی بازی را به تساوی کشاند. پس از گلزنی بنگستون پرسپولیس دیگر گلزن خارجی در دربی نداشت و استقلال هم دوره قبل با گلزنی مهاجم خارجی خود، رودی ژستد برای اولین طعم گلزنی بازیکن خارجی را در دربی چشید تا اینکه گولسیانی در این مسابقه هر ۲ گل تیمش را به ثمر رساند و پس از ایمون زاید با ۲ گل، دومین گلزن برتر خارجی تاریخ دربی شد.

ولسیانی علاوه بر این یک رکورد جالب دیگر را در دربی به نام خود کرد و تبدیل به اولین مدافعی شد که در یک دربی بیش از یک گل زده است. پیش از این ۱۲ بازیکن در یک دربی بیش از یک گل زده بودند که هیچ کدام در خط دفاع بازی نمی‌کردند.

گلزنی به استقلال با ۳ تیم در ۲ جام

ولسیانی در بازی با استقلال، گل‌های بیستم و بیست و یکم خود را در مدت حضورش در ایران به ثمر رساند. این بازیکن ۵ گل از ۲۱ گل خود را به این تیم زده و بیش از هر تیمی دروازه استقلال را باز کرده است. ولسیانی علاوه بر ۲ گل در دربی، ۲ گل با سپاهان در لیگ و یک گل با ذوب‌آهن به استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده است. ولسیانی با زدن ۴ گل به حسین حسینی دروازه‌بان استقلال به هیچ دروازه‌بانی در لیگ برتر بیشتر از این گل نزده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی