تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رابرت مالی: ایران به «توافق» پشت کرد

رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا اعلام کرد: این اولین باری نبوده که سران ایرانی به توافق بر روی میز که توسط همگی پذیرفته شده بود، پشت کردند، اما در آخرین مرتبه امید جمعی ما برای بازگشت متقابل به پایبندی کامل به برجام را از بین برد.

کد خبر: ۱۴۲۲۷۵
۱۷:۳۳ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱

رابرت مالی: ایران به «توافق» پشت کرد

دیدارنیوز: نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد که ایران به توافق احیای برجام پشت کرده است.

رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: همانطور که سفیر رابرت وود روز گذشته در سازمان ملل عنوان کرد این اولین باری نبوده که سران ایرانی به توافق بر روی میز که توسط همگی پذیرفته شده بود، پشت کردند، اما در آخرین مرتبه امید جمعی ما برای بازگشت متقابل به پایبندی کامل به برجام را از بین برد.

رابرت وود معاون نماینده آمریکا در سازمان ملل در جلسه شب گذشته شورای امنیت درباره ایران، در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما در زمانی گرد هم آمده‌ایم که اقدامات تحریک‌آمیز ایران برای ارتقای ظرفیت برنامه هسته‌ای‌اش رو به افزایش است. نگرانی‌های جامعه بین‌المللی شدت می‌یابد.

وود در این بیانیه مطرح کرد: آمریکا کاملا نسبت به حل و فصل این نگرانی‌ها از طریق دیپلماسی متعهد است. ما چند ماه مشغول مذاکراتی جدی بودیم که هدف آن بازگشت دوجانبه به اجرای کامل برجام بود. با این وجود، عملکرد و مواضع خود ایران مسئول جلوگیری از رقم خوردن این نتیجه بوده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی