تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

«شب‌روشنی» میزبان یلدا می‌شود

ویژه برنامه یلدایی «شب‌روشنی» شبکه یک در آخرین شب پاییز با اجرای اقبال واحدی مهمان خانواده‌های ایرانیان خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۲۲۲۱
۱۹:۵۴ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱

«شب‌روشنی» میزبان یلدا می‌شود«شب‌روشنی» میزبان یلدا می‌شوددیدارنیوز: ویژه‌برنامه شب‌یلدایی شب‌روشنی چهارشنبه ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۸ تا ۰۱:۰۰ بامداد پنج شنبه یکم‌دی‌ماه به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

این ویژه‌برنامه با اجرای اقبال واحدی میزبان شاعران و کارشناسان فرهنگ‌عامه و خواننده‌ها، نواحی‌خوانان و نوازنده‌هایی از سراسر ایران است. همچنین شب روشنی میزبان مجریان برنامه‌های مختلف شبکه یک است که هدایای تصویری خود از آداب و فرهنگ و رسوم را تقدیم نگاه ایرانیان می‌کنند. تصاویری که روایت‌گر یلدای شهر‌های ایران عزیزمان همچون زاهدان، مشهد، خرم‌آباد، گیلان، هرمزگان، تنب بزرگ، ابوموسی، کردستان و نیز از کشور افغانستان است.

حافظ‌خوانی، شاهنامه‌خوانی و اجرای زنده موسیقی با حضور خواننده‌هایی، چون محمد گلریز، رضا صنعت‌گر و ... از دیگر بخش‌های این برنامه به تهیه‌کنندگی رضا بختیاری و میثم فکری است.

برنامه صبح بخیر ایران نیز از ساعت ۶ تا ۸ صبح با تدارک بخش‌های متعدد و متنوع از جمله موسیقی با حضور خوانندگان و گزارش‌های مردمی یلدایی، و طرح نظرات و گفتگو با کارشناسان و مهمانان و پخش کلیپ‌های یلدایی و... در روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه به صورت زنده میزبان نگاه مخاطبان خواهد بود.

برنامه سیمای خانواده نیز از ساعت ۱۲:۳۰ در آخرین روز پاییز با بخش‌های متنوعی پخش می‌شود. ارائه گزارش از استان خراسان شمالی روستای امیرآباد در خصوص شب یلدا، کلیپ‌های یلدایی، بخش آشپزی و هنری متناسب با شب یلدا، گفتگو با خانواده معظم شهید محمد مهدی دباغی در منزل ایشان، گزارش یلدایی از مرزبانی مرز آغداش و... از بخش‌هایی است که در این برنامه خواهیم دید.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی