تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد

عموزاد و معصومی؛ نامزد ستاره کشتی جهان در ۲۰۲۲

با اعلام اتحادیه جهانی کشتی، رحمان عموزاد و امیررضا معصومی دو ملی‌پوش آزادکار کشورمان نامزد کسب عنوان ستاره جوان سال ۲۰۲۲ شدند.

کد خبر: ۱۴۲۱۹۹
۱۳:۰۷ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱

عموزاد و معصومی؛ نامزد ستاره کشتی جهان در ۲۰۲۲

دیدارنیوز: اتحادیه جهانی کشتی نام ۵ ستاره جوان را به عنوان نامزد‌های کسب عنوان ستاره کشتی آزاد جهان در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد که نام دو آزادکار کشورمان در بین آن‌ها دیده می‌شود.

به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رحمان عموزاد خلیلی ملی پوش وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پس از کسب مدال طلا رقابت‌های قهرمانی جهان صربستان و نمایش خوبی که در جام جهانی آمریکا داشت و همچنین امیررضا معصومی ستاره ۱۸ ساله کشتی آزاد ایران بعد از کسب مدال طلا رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان بلغارستان و طلای زیر ۲۳ سال جهان اسپانیا و با توجه به عملکرد خیره کننده‌ای که در جام جهانی آمریکا از خودش به نمایش گذاشت، از سوی اتحادیه جهانی کشتی این دو ستاره جوان و خوش آتیه کشورمان نامزد کسب عنوان «ستاره جوان سال ۲۰۲۲» شدند.

در این فهرست همچنین نام آرسن هاراتونیان ارمنی، تائیشی ناریکانی ژاپنی و یانی دیاکومیهالیس آمریکایی هم به چشم می‌خورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی