تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کشف ۷ هزار قلم داروی قاچاق در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از کشف هفت هزار قلم داروی احتکارشده و قاچاق در شهر قزوین خبر داد و گفت: این کشف یکی از بزرگ‌ترین کشف‌هایی است که در حوزه قاچاق دارو داشتیم.

کد خبر: ۱۴۲۱۹۸
۱۳:۰۶ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱

کشف ۷ هزار قلم داروی قاچاق در قزوین

دیدارنیوز: علیرضا حسن‌پور، با بیان اینکه به همراه پلیس امنیت اقتصادی نظارت جدی بر شبکه توزیع و عرضه دارو در سطح استان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در گشت‌های نظارتی پلیس امنیت اقتصادی و تعزیرات حکومتی به تازگی هفت هزار قلم داروی احتکارشده و قاچاق را در یکی از منازل شهر قزوین کشف کردیم.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای این محموله هفت هزار قلمی دارو‌های قاچاق گفت: این کشف یکی از بزرگ‌ترین کشف‌هایی است که در حوزه قاچاق دارو داشتیم و پرونده آن در حال رسیدگی است و اطلاعات تکمیلی راجع به این پرونده را هم در روز‌های آینده اعلام خواهیم کرد.

حسن‌پور اضافه کرد: از ۲ هفته پیش در قالب یک طرح ملی گشت‌هایی توسط سازمان تعزیرات و با همراهی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در سطح داروخانه‌ها انجام شده که در این گشت‌ها گران‌فروشی در حوزه دارو مشاهده نکردیم، اما شاهد گران‌فروشی در حوزه مواد آرایشی و بهداشتی بودیم که یکی از تخلفات آشکار این حوزه بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: همچنین در این گشت‌ها کمبود بعضی از اقلام دارویی هم در سطح استان مشاهده شده که بنا به اظهارات مسئولان داروخانه‌ها و همچنین دانشگاه علوم پزشکی این کمبود از یک مشکل عمده در سطح ملی نشأت می‌گیرد.

حسن‌پور یادآور شد: اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان قزوین به صورت جدی پیگیری وضعیت بازار دارو در استان قزوین است و در این حوزه از همه شهروندان و هم‌استانی‌ها تقاضا داریم که گزارش‌های خود را چه به صورت تلفنی و چه از طریق سایت تعزیرات به سرعت در اختیار کارشناسان تعزیرات قرار دهند و در نهایت نتیجه هر پیگیری را به فرد گزارش‌دهنده اعلام می‌کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی