تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بازرسان آژانس امروز به تهران می‌آیند

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که تیمی از کارشناسانش را امروز یکشنبه جهت حل‌وفصل مسئله «ذرات اورانیوم یافت شده در محل‌های اعلام نشده» به ایران می‌فرستد.

کد خبر: ۱۴۲۱۵۹
۱۷:۵۳ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

بازرسان آژانس امروز به تهران می‌آیند

دیدارنیوز: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای از سفر تیمی از کارشناسانش به ایران برای «بررسی مسائل پادمانی باقی‌مانده» خبر داد.

به نقل از شبکه راشا تودی نوشت، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که تیمی از کارشناسانش را جهت حل‌وفصل مسئله «ذرات اورانیوم یافت شده در محل‌های اعلام نشده» به ایران می‌فرستد.

آژانس این سفر را روز پنج‌شنبه اعلام کرده و تاریخ آن را ۱۸ دسامبر [۲۷ آذر] و هدف آن را «پرداختن به مسائل پادمانی باقی‌مانده» اعلام کرد.

این سفر بر «ذرات اورانیوم متعدد با منشاء انسانی» در سه محل گزارش شده در سال ۲۰۱۹ معطوف خواهد بود. ادعا می‌شود که این سه محل پیش‌تر به آژانس اعلام نشده‌اند.

ایسنا نوشت: سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایران چهارشنبه گذشته تایید کرد که تیم فنی این آژانس هفته آینده جهت حل‌وفصل مسائل پادمانی به ایران سفر خواهد کرد.

یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به خبرنگاران گفت: تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (یکشنبه ۲۷ آذر) به دعوت ایران و با هدف رسیدگی به مشکلات پادمانی باقی‌مانده که پیش‌تر توسط گروسی، مدیرکل آژانس اتمی گزارش شده بودند، به تهران سفر خواهد کرد.

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی نیز پیش‌تر در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اعلام این که مسئولان آژانس در روز‌های آینده به ایران می‌آیند گفت: تعاملات ما با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برقرار است و امیدواریم در جهت رفع این موانعی که وجود دارد، گامی به جلو برداشته شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی