تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
فرمانده انتظامی آزادشهر خبر داد:

کاهش ۲۰ درصدی قتل در آزادشهر/ ۴۳۰ سارق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از کاهش ۲۰ درصدی آمار قتل در این شهرستان طی یک سال گذشته خبر داد.

کد خبر: ۱۴۲۱۳۰
۱۱:۳۷ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

کاهش ۲۰ درصدی قتل در آزادشهر/ ۴۳۰ سارق دستگیر شدند

 

دیدارنیوز: سرهنگ حسینی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه همه ما نسبت به این مرز و بوم و انقلاب اسلامی تعلق خاطر داریم، اظهار کرد: اغتشاشات اخیر و جنگ ترکیبی دشمن نشان داد که آن‌ها اصل نظام و انقلاب را نشانه رفته اند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با این جنگ ترکیبی بهره گیری ازظرفیت رسانه و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری نقش مهمی در خنثی سازی توطئه سازی دشمنان دارد، افزود: نباید فراموش کنیم که همه ما در یک کشتی نشسته ایم و باید برای آبادانی این سرزمین کنار هم تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در تشریح آمار کشفیات و دستگیری متهمان در سال جاری، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش سرقت در شهرستان آزادشهر داشته ایم.

حسینی از دستگیری ۴۳۰ سارق در این مدت خبر داد و گفت: ۶۰ درصد افزایش کشف سرقت مسلحانه، ۱۵ درصد افزایش کشف سرقت به عنف، ۴۳ درصد افزایش کشفیات سوخت قاچاق، ۲۰ درصد کاهش قتل و ۳۱ درصد افزایش توقیف موتورسیکلت متخلف سایر آمار این حوزه است.

وی از کاهش ۶۷ درصدی فوت ناشی از تصادفات درون شهری خبر داد و اضافه کرد: ۱۳ درصد کاهش تصادفات برون شهری و ۶ درصد افزایش فوت ناشی از تصادفات برون شهری نیز بخشی از آمار اقدامات ما در سال جاری نسبت به سال گذشته است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی