تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اصرار عجیب «تاج»؛ کی‌روش واقعا عذرخواهی کرد؟

در حالی که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی قطر حتی در مصاحبه با رسانه‌های خارجی حاضر به عذرخواهی نشده، مشخص نیست چرا مهدی تاج اصرار دارد که بگوید کی‌روش از مردم عذرخواهی کرده است!

کد خبر: ۱۴۲۱۰۶
۰۸:۴۹ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

اصرار عجیب «تاج»؛ کی‌روش واقعا عذرخواهی کرد؟

دیدارنیوز: آیا واقعاً کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی به خاطر دو شکست تیم ملی که یکی از آن‌ها سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی بوده از مردم عذرخواهی کرده است؟

مهدی تاج در مصاحبه دیروز (شنبه) خود مدعی شد که کارلوس کی‌روش از مردم عذرخواهی کرده است. او در این باره گفت: چیزی از او خواندم که در واقع فکر کنم این اتفاق افتاد. خودش اعلام کرد که باید بهتر از آن می‌بودیم و یک عذرخواهی هم کرد. فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول اصلی فوتبال کشور عذرخواه مردم هست.

اما آیا کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی از مردم عذرخواهی کرده است؟ کی‌روش آخرین مصاحبه‌اش را در خبرگزاری فارس انجام داد. او در پاراگراف آخر این مصاحبه این چنین گفت: «هدایت تیم ملی ایران برای من افتخار بود و مفتخر هستم از بازیکنان تیم ملی ایران، بازیکنانی بی نظیر، با روحیه جنگجویی بسیار بالا. کلام آخرم بازهم به مردم است که واقعا احترام بگذارند و افتخار بکنند به این جوانان. خیلی سخت که در زندگی شما صبح بیدار شوید اگر لبخند بزنی با لبخندت دشمن شدی. اگر لبخند هم نزنی بازهم تبدیل به دشمن شدی. هیچ کسی نمی‌تواند با این شرایط کنار بیاید. شرایط بسیار سختی بود از صمیم قلبم مجدد از بازیکنان تقدیر می‌کنم، با کمال خضوع بازهم تکرار می‌کنم در شرایطی بودیم که خیلی به صعود نزدیک شدیم، ولی متاسفانه نتوانستیم موفق شویم. خیلی دوستانه از همه تمنا می‌کنم که اگر خواستند انگشت انتقادات را به سمت یک نفر نشان دهند این انگشت را به صورت من نشان دهند. ولی این قهرمانانتان (ملی پوشان) را رها کنید به خاطر اینکه آن‌ها تمام تلاششان را کردند.»

در هیچ یک از جملات مصاحبه کارلوس کی‌روش چه در دوحه و چه در تهران اثری از عذرخواهی نیست. او حتی در مصاحبه با رسانه‌های خارجی هم حاضر به عذرخواهی نشده و مشخص نیست چرا مهدی تاج اصرار دارد که بگوید کارلوس کی‌روش از مردم عذرخواهی کرده است!

در جام جهانی دیدیم سرمربی ژاپن با وجود برتری در برابر آلمان و اسپانیا و صعود از مرحله گروهی زمانی که در ضربات پنالتی در برابر کرواسی شکست خورد به سمت مردم تعظیم کرد! اما دریغ از یک عذرخواهی از سوی کارلوس کی‌روش و در نهایت مهدی تاج اعلام کرد که به خاطر نتایج تیم ملی عذرخواه مردمم!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی