تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

درگیری زندانیان مواد مخدر در زندان مرکزی کرج

هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز درباره خبر درگیری زندانیان در بند مواد مخدر زندان مرکزی البرز گفت: امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.

کد خبر: ۱۴۲۰۹۱
۱۸:۰۲ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱

درگیری زندانیان مواد مخدر در زندان مرکزی کرج

دیدارنیوز: تعدادی از زندانیان در بند مواد مخدر زندان مرکزی البرز، در جریان درگیری، تعدادی پتو را در محوه هواخوری این زندان آتش زدند.

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: بعداز ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.

وی افزود: با ورود فوری نیرو‌های یگان حفاظت زندان درگیری بین زندانیان خاتمه پیدا کرد و در حال حاضر امنیت و ارامش در زندان برقرار است.

رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با ادعای رسانه‌های ضد انقلاب، گفت: ادعا‌های مطرح شده از اساس کذب است و تمام زندانیان حاضر در زندان مرکزی کرج در سلامت کامل به سر می‌برند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی