تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قیمت آجیل شب یلدا؛ از ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان!

قیمت کالا‌های اساسی و خوراکی پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، افزایش چشم‌گیری داشته و در آستانه شب یلدا برای خرید آجیل باید بین ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان هزینه کرد.

کد خبر: ۱۴۱۹۸۱
۱۷:۱۰ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱

قیمت آجیل شب یلدا؛ از ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان!

دیدارنیوز: رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: حداکثر قیمت آجیل شب یلدا به صورت ممتاز ۳۵۰ هزار تومان تعیین شد که شامل پسته، بادام هندی، مغز بادام درختی، انجیر، توت، برگه و باسلوق است، اما با مخلوط سایر اقلام با قیمت کمتر از ۲۰۰ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

غلامرضا خدامی، اظهار داشت: نرخ ممتاز آجیل شب یلدا که در واقع سقف قیمت است ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است که شامل پسته، بادام هندی، مغز بادام درختی، انجیر، توت، برگه و باسلوق است.

وی افزود: در صورتی که اقلام دیگری نیز اضافه شود قیمت آجیل شب یلدا کاهش می‌یابد به طوری که با اضافه کردن نخود قیمت به زیر ۲۰۰ هزار تومان نیز خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه با توجه به مقدار و درصد استفاده از اقلام مختلف خشکبار قیمت آجیل یلدا متفاوت خواهد بود تصریح کرد: کسبه می‌توانند سلیقه ایی عمل کرده و از اقلام مختلفی برای ارزان سازی آجیل یلدا مانند بادام زمینی ریز، میوه خشک ارزان قیمت و نخوچی استفاده کنند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار ادامه داد: به غیر از چند قلم، کمبود خاصی در زمینه خشکبار نداریم که رایزنی نیز برای واردات این نوع محصولات در حال انجام است.

بر اساس گزارش میدانی، آجیل شب یلدا در بازار و توسط آجیل فروشان از ۱۹۹ هزار تومان تا ۴۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی