تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واکنش وزیر ارتباطات به ادعای یک نماینده درباره اینستاگرام

زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آنچه از سوی یک نماینده مجلس درباره پذیرش شروط ایران توسط اینستاگرام مطرح شد، حدس و گمان است.

کد خبر: ۱۴۱۹۷۸
۱۴:۰۷ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱

وزیر

دیدارنیوز: عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره پذیرش شروط ایران توسط اینستاگرام، اظهار کرد: من اطلاعی ندارم و این موضوع را از نماینده‌ای که مطرح کرده است، سوال کنید. چیزی به ما واصل نشده است.

وی ادامه داد: واتس‌اپ و اینستاگرام در کشور‌هایی که پلت فرم غالب هستند، به درخواست آن کشور دفتر داشته و قواعد آن کشور را می‌پذیرند. نامه را مرکز ملی زده است و من صبح از آن‌ها سوال کردم که گفتند هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم و آنچه از سوی یک نماینده مجلس مطرح شده، حدس و گمان است.

وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسشی درباره علت افزایش قیمت تعرفه‌های تلفن ثابت، بیان کرد:‌ شرکت مخابرات ایران خصوصی است و باید هزینه‌ها و درآمدش با هم بخواند تا بتواند فعالیت کند. شرکت مخابرات هم فقط مربوط به تلفن نیست، منابعی که دارد از تلفن ثابت و اینترنت بدست می‌آورد صرف توسعه شبکه آن شرکت می‌شود. چند سال است که تعرفه‌های این شرکت تغییری نکرده است به همین خاطر در کمیسیون تنظیم مقررات افزایش تعرفه تصویب شد و ابلاغ شده است. در مقابل بسته مکالمه برای مشترکان در نظر گرفته شده است. در تهران ۴ هزار دقیقه صحبت با تلفن ثابت و ۳۰۰ دقیقه با تلفن همراه می‌توانند صحبت کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی