تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
گفت‌و‌گوی جذاب با دختر آهنین ایران در آستانه رقابت جهانی

الهام حسینی و رویاهای دور و نزدیک در کلمبیا + ویدیو

تیم ملی وزنه‌برداری ایران شب گذشته بالاخره موفق شد نخستین مدال طلای خود را توسط رضا دهدار به دست بیاورد و امشب نیز الهام حسینی قهرمان آسیا روی تخته می‌رود.

کد خبر: ۱۴۱۹۷۶
۱۳:۵۱ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱

الهام حسینی وزنه برداری

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: مسابقات جهانی وزنه‌برداری در کلمبیا در جریان است و چهار وزنه‌بردار زن ایرانی نیز به این مسابقات اعزام شده‌اند. امشب ساعت ده و نیم، الهام حسینی قهرمان آسیا نیز به روی صحنه خواهد رفت و با اینکه شانس زیادی برای مدال‌آوری او نمی‌توان در نظر گرفت اما ممکن است او نیز مثل رضا دهدار تعجب همه را برانگیزد.

دیدارنیوز با الهام حسینی در زمان اردوهای نهایی تیم ملی وزنه‌برداری گفتگوی تصویری جالبی انجام داده است و در این ویدیو سعی کردیم کمی از احوالات درونی این بانوی آهنین هم بپرسیم.

ویدیو گفتگوی دیدار با الهام حسینی را اینجا ببینید

 

این گفت‌و‌گو وقتی انجام شد که او در اردوی آماده سازی تیم زنان وزنه‌برداری ایران، مشغول تمرین لیفت و یک ضرب بود. بیشتر سعی بر تمرکز داشت و سعی کرد برای حریفانش کری نخواند: «دنبال رکوردشکنی نیستم.» در حالی که زورآزمایی با وزنه‌های سنگین برای خیلی از مردان هم کار سختی هست اما حسینی به ما می گوید: «از نظر من هیچ کار زنانه و مردانه‌ای وجود ندارد.»

الهام حسینی که در تمرینات تا روزی چند تن وزنه را بالای سر می برد، به ما در مورد دیگر علائقش می گوید: «دوست دارم خیاطی یاد بگیرم تا بتوانم برای خودم لباس بدوزم، چون گاهی طرح‌هایی در ذهنم هست که در بازار پیدا نمی کنم.»

از الهام در مورد کاراکتر یک مادر وزنه بردار پرسیدیم. او گفت: «فکر می‌کنم یک وزنه‌بردار می‌تواند مادر خیلی خوبی باشد. چون کسی که یاد گرفته چطور با فولاد سخت کنار بیاید، می تواند مادر بهتری هم باشد و با مشکلات بهتر کنار می‌آید.»

این گفتگوی تصویری را که در یک روز پر هیاهو در سالن وزنه‌برداری دختران، پیش از اعزام به رقابتهای وزنه‌برداری کلمبیا ضبط شده را دنبال کنید.

الهام حسینی وزنه برداری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی