تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

مشترکان پرمصرف گاز نقره‌داغ می‌شوند!

جواد اوجی، وزیر نفت گفت: از همین جا به مشترکان پرمصرف گاز می‌گویم با افزایش قیمتی که دولت دیده فردا از ما گله‌مند نشوند نقره‌داغ می‌شوند. خواهشم این است که همه مشترکین پرمصرف الگوی مصرف را رعایت کنند از مردم هم می‌خواهم برای اینکه همه مردم از این نعمت گاز به خصوص در زمستان سردی که پیش رو داریم بهره‌مند شوند، همکاری کنند تا مثل سال‌های گذشته مشکلی نداشته باشیم.

کد خبر: ۱۴۱۹۷۰
۱۳:۰۹ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱

مشترکان پرمصرف گاز نقره‌داغ می‌شوند!

دیدارنیوز: وزیر نفت گفت: از همین جا به مشترکان پرمصرف گاز می‌گویم با افزایش قیمتی که دولت دیده فردا از ما گله‌مند نشوند نقره‌داغ می‌شوند. چرا؟ چون این عدالت نیست. خانه‌هایی هستند که جکوزی دارند و غیر متعارف گاز مصرف می‌کنند چرا مردمی که دارند سقف الگوی مصرف را رعایت می‌کنند باید بهای آن‌ها را بدهند؟ به همین خاطر با کار کارشناسی که در شرکت ملی گاز و سازمان بهینه‌سازی انجام دادند تعرفه این میزان از مشترکین افزایش چشمگیری داشته است.

جواد اوجی، در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد تصمیم دولت برای مشترک پرمصرف گار گفت: در رابطه با بحث ناترازی و گازرسانی مستحضرید که این روز‌ها هوا به شدت سرد شده است ما در حدود ۱۷ استان‌مان یخبندان را داریم پیش‌بینی ما این است که امسال سردتر از سال گذشته و سال قبل کاهش شدید دما را داریم. به همین خاطر تدابیر خیلی خوبی شرکت ملی گاز و همکاران ما در صنعت نفت و گاز انجام دادند که انشاالله تا جایی که می‌شود امسال زمستان را بدون چالش به خصوص برای بخش خانگی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: هفته گذشته در دولت مصوبه خیلی خوبی در رابطه با تعرفه‌های گاز مشترکین پرمصرف که خارج از الگوی مصرف استفاده می‌کنند داشتیم که تعرفه آن‌ها افزایش پیدا کرد. در رابطه با بسته تعرفه گاز ۱۲ پله را تعریف کردیم، به پله‌های یک، دو و سه هیچ افزایش قیمتی نخورده است همان قیمت سال گذشته را داریم که نزدیک به ۶۰، ۷۰ درصد مشترکین ما می‌شود از ۲۵ میلیون مشترک که شرکت گاز در بخش خانگی و تجاری دارد آن دسته از مشترکین که در پله ۱ و ۲ و ۳ هستند و سقف الگوی مصرف را رعایت می‌کنند هیچ گونه افزایش قیمتی متوجه‌شان نشده و قیمت برای آن‌ها همان قیمت سال گذشته است.

وزیر نفت یادآور شد:، اما از پله چهار افزایش قیمت را داشتیم و پله‌های بالاتر که خارج از الگوی مصرف هستند من از همین جا به آن‌ها می‌گویم با افزایش قیمتی که دولت دیده فردا از ما گله‌مند نشوند نقره‌داغ می‌شوند. چرا؟ چون این عدالت نیست. خانه‌هایی هستند که جکوزی دارند و غیر متعارف گاز مصرف می‌کند چرا مردمی که دارند سقف الگوی مصرف را رعایت می‌کنند باید بهای آن‌ها را بدهند؟ به همین خاطر با کار کارشناسی که در شرکت ملی گاز و سازمان بهینه‌سازی انجام دادند تعرفه این میزان از مشترکین افزایش چشمگیری داشته است.

اوجی خاطرنشان کرد: خواهشم این است که همه مشترکین پرمصرف الگوی مصرف را رعایت کنند از مردم عزیز هم می‌خواهم برای اینکه همه مردم از این نعمت گاز به خصوص در زمستان سردی که پیش رو داریم بهره‌مند شوند، همکاری کنند تا مثل سال‌های گذشته مشکلی نداشته باشیم. افزایش تعرفه گاز مشترکین پرمصرف را از ۱۶ آذر اجرایی کردیم و انشاءالله در قبض گازشان در اوایل دی ماه را مشاهده خواهند کرد. پله‌های ۱ و ۲ و ۳ نزدیک ۶۰ تا ۷۰ درصد مشترکین را شامل می‌شوند که حدود ۵۰ درصد مصرف گاز را دارند این‌ها هیچ افزایش قیمتی متوجه‌شان نشده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی