تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

باند سارقان خودرو در اراک منهدم شد

پس از چندین مورد ربایش و سرقت خودرو در شهر اراک، فرمانده انتظارمی اراک گفت: باند سارقان خودرو در اراک شناسایی و منهدم شد.

کد خبر: ۱۴۱۹۲۱
۱۸:۰۴ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱

باند سارقان خودرو در اراک منهدم شد

دیدارنیوز: سرهنگ علیرضا معیریان، با اشاره به دستگیری باند سارقان خودرو در اراک اظهار داشت: در طی هفته‌های اخیر چندین مورد ربایش و سرقت خودرو در شهر اراک گزارش شد که به همین دلیل موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس شهرستان اراک قرار گرفته است.

وی افزود: پس از این امر موضوع به صورت ویژه توسط ماموران انتظامی و پلیس شهرستان اراک قرار گرفت که کار‌های موفق عملیاتی و اطلاعاتی پلیس در این راستا با جدیت صورت گرفت که در این راستا باتوجه به گستردگی چتر اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی هویت سارق شناسایی شد.

معیریان تصریح کرد: پس از این، با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضایی و تلاش ماموران انتظامی در کلانتری ۱۸ بازار شهرستان اراک، مخفی‌گاه سارق شناسایی و با اقدام به موقع و ضربتی پلیس وی در پاتوق خود دستگیر و به مقر انتظامی پلیس انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک بیان کرد: همچنین به همراه متهم ۲ مالخر نیز در کنار وی شناسایی و در اقدام ضربتی پلیس در شهرستان اراک که با همراهی متهم اقدام به خرید و فروش خودرو‌های سرقتی می‌کردند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهم در مقر انتظامی پلیس، به ۱۲ فقره سرقت خودروی پراید اعتراف کرد که با پیگیری و اقدام فوری پلیس شهرستان این خودرو‌ها کشف و توقیف شدند و در نهایت به مالکان خودرو‌ها تحویل گردید.

معیریان بیان کرد: این متهمان به منظور رسیدگی قضایی، پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات توسط پلیس شهرستان اراک به دستگاه قضایی معرفی شدند که کار رسیدگی به پرونده متهمان در دستگاه قضایی در جریان است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی