تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

انگلیس: نشانه‌ای از حسن‌نیت روسیه برای صلح نمی‌بینیم

جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که این کشور نشانه‌ای از حسن نیت روسیه در مذاکرات صلح با اوکراین ندیده و تأکید کرد که اوکراین باید شاخص‌هایی را برای هر مذاکره‌ای که در آینده برگزار می‌شود، تعیین کند.

کد خبر: ۱۴۱۸۰۲
۱۹:۳۳ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱

انگلیس: نشانه‌ای از حسن‌نیت روسیه برای صلح نمی‌بینیم

دیدارنیوز: کلورلی، وزیر خارجه انگلیس می‌گوید اوکراین باید شاخص‌هایی را برای مذاکره صلح با روسیه در نظر بگیرد.

به نقل از رویترز، وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که این کشور نشانه‌ای از حسن نیت روسیه در مذاکرات صلح با اوکراین ندیده است.

«جیمز کلورلی» وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه در اظهاراتی مدعی شد که گفتگوی صلح میان روسیه و اوکراین نباید به پوششی برای تسلیح مجدد روسیه تبدیل شود. وزیر خارجه انگلیس در ادامه افزود که هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه مسکو با حسن نیت وارد مذاکرات شود، مشاهده نکرده است.

وزیر خارجه انگلیس بار دیگر تأکید کرد که اوکراین باید شاخص‌هایی را برای هر مذاکره‌ای که در آینده برگزار می‌شود، تعیین کند.

این مقام انگلیسی، درباره شاخص‌های مذاکرات میان روسیه و اوکراین گفت که هر مذاکره‌ای باید واقعی باشد، باید معنادار باشد و این مذاکره نباید به وسیله‌ای برای تسلیح مجدد روسیه و استخدام بیشتر سربازان بدل شود.

وزیر خارجه انگلیس بار دیگر تاکید کرد: من واقعاً چیزی از طرف روسیه نمی‌بینم که این اطمینان را دهد که ولادیمیر پوتین با حسن نیت وارد این مذاکرات می‌شود. لفاظی‌های گسترده‌تر همچنان بسیار در تعارض (با این مسئله) است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی